ІІІ Всеукраїнський Форум-практикум для представників медичної та фармацевтичної галузі у рамках освітньо-практичного проекту «Рух у «ProZorro» в медичній галузі»

01 Листопада 2016 10:33 Поділитися

Дата проведення: 4 листопада 2016

Місце проведення: конференц-зал БЦ «Інком», м. Київ, вул. Смоленська, 31-33, м. Шулявська

 

Шановні колеги!

 

Компанія «LAV CONSULT» та ДП «ПРОЗОРРО» як співорганізатори висловлюють Вам свою повагу та запрошують Вас взяти участь у

ІІІ Всеукраїнському Форумі-практикумі «Рух у «ProZorro» в медичній галузі» призначений насамперед для замовників та виробників/постачальників медичного обладнання, лікарських і медичних засобів, і послуг сфери охорони здоров’я.

Освітньо-практичний Проект «Рух у «ProZorro» в медичній галузі» навчає можливостям підвищення економії бюджетних коштів, і водночас, надає приклади збільшення прибутку постачальників від участі у прозорих електронних торгах, що дозволяє кожному учаснику отримати усі можливі переваги від ведення закупівель в електронному вигляді. Також Форум-практикум дає інформацію про моніторинг/динаміка електронних торгів.

 

Учасники:

  • керівники ЛПУ та КП, члени тендерних комітетів закладів охорони здоров’я міських та обласних державних адміністрацій та м. Києва; – виробники/постачальники медичного обладнання, медичних та лікарських засобів, і послуг; – експерти-аналітики медично-фармацевтичного ринку;
  • представники громадських організацій;
  • представники державних органів влади;
  • майданчики-оператори електронних публічних закупівель.

 

Формат: навчальні модулі, майстер-класи, експертні круглі столи.

 

Основні напрямки Програми:

  • Як заробити на «ProZorro» постачальникам
  • Як економити на «ProZorro» грамотно замовникам
  • Примірна специфікація як інструмент ефективності публічних закупівель у медичній галузі
  • Тендерна документація
  • Етапи та процедури торгів, їх ефективний супровід
  • Як перемагати в закупівлях. Перемога: реальні кейси з торгів у медичній галузі
  • Як використовувати аналітичні інструменти BI ProZorro для розвитку бізнесу
  • Електронізація в системі охорони здоров’я України
  • Оскарження закупівель. Досвід з медичної сфери
  • Контролююча діяльність, відповідальність і судова практика щодо державних закупівель
  • Як досвід замовників і постачальників допомагає вдосконалювати систему
  • Моніторинг/динаміка електронних торгів
  • Досвід КМДА у електронних торгах у сфері медицини/фармації
  • Лайф-хаки роботи з електронними закупівлями у медичній сфері
  • Успішний практичний досвід у роботі з електронними системами у медичній галузі на прикладі конкретних областей

 

Перелік спікерів та експертів.

 

Алешко Дмитро, партнер ЮК «Правовий Альянс», Багрій Петро, Президент Асоціації “Виробники  ліків України”, Безугла Мар’яна, керівник портфелю медичних проектів Проектного офісу, реформ Міністерства оборони, Бугай Юрій, Керівник сектора департаменту державних закупівель Мінекономрозвитку України, Будяк Наталя, Директор департаменту охорони здоров’я, Дніпропетровська ОДА, Власенко Віталій, Радник міністра Міністерства економічного розвитку і торгівлі з питань технічного регулювання, Гордієнко Віталій, голова Представництва «AbbVie Biopharmaceuticals GmbH», Горлова Ірина, Генеральний директор «SMD», Гуцалова Крістіна, координатор системи держзакупівель «ProZorro», проектний менеджер реформи державних закупівель при Національній раді реформ, Довгань Євген, Керівник служби розвитку госпітальної групи препаратів, корпорація «Артеріум», Думенко Тетяна, в.о. директора ДП «ДЕЦ МОЗ України», Іщенко Сергій, Директор «Proxima Research», Коба Тетяна, фахівець Управління інформаційно-комунікаційних технологій та захисту інформації КМДА, Колтик Оксана, Директор Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту КМДА, Комаров Юрій, керівник відділу стратегічного маркетингу ПАТ «Фармак», Кравченко Наталя, керівник проекту розслідувань «.007», Крячок Ігор, директор ТОВ «Моріон», Кузора Віталій, Директор Департаменту управління продажами КП “Фармація”, Лахтіонов Іван, Член Комісії з розгляду звернень на можливі порушення при здійсненні допорогових закупівель Transparency International Україна, Литвинова Ольга, керівник агентів «ProZorro» Харківської області, Лукашевич Павло, керівник відділу маркетингу госпітальних продажів ПАТ «Фармак», Москаленко Дмитро, керівник проекту «Госпітальні закупівлі», «Proxima Research», Москаленко Максим, доцент кафедри менеджменту охорони здоров’я НМУ ім. акад. О.О.Богомольця, к.м.н., Невдаха Михайло, провідний аналітик, тренер з моніторингових інструментів, Transparency International Україна, Нестуля Віктор, координатор напрямку реформування публічних закупівель Transparency International Україна, Нікітенков Олександр, керівник напрямку тендерного супроводу ЮК “Правое дело”, Панаіотіді Світлана, державний уповноважений Антимонопольного Комітету України, Підтуркін Дмитро, директор компанії «MCG», Ромаскевич Юрій, головний лікар Херсонського обласного центру здоров’я та спортивної медицини, д.м.н., професор, Заслужений лікар України, Стародубцев Олександр, керівник Департаменту регулювання державних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі, Супрун Уляна, в.о. Міністра охорони здоров’я України, Ткаченко Аліна, Директор з стратегічного розвитку, ТОВ «АстраЗенека Україна», Шимко Наталія, заступник директора Департаменту регулювання державних закупівель, начальник відділу політики державних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі, Шкотов Роман, Начальник відділу управління продажами, Фармацевтична фірма «Дарниця», Щелоков Олександр, Керівник проекту «Є-Data» при Міністерстві фінансів України, Юрочко Тетяна завідувач кафедри Школа охорони здоров’я НаУКМА.

 

Реєстрація включає в себе: участь у всіх модулях Форуму, харчування, отримання матеріалів Форуму-практикуму, Сертифікат учасника

Внесок: – 1 учасник від компанії-постачальника – 2800 грн

– 2 учасники від компанії-постачальника – 2520 грн/учасника

– 3 та більше учасників від компанії-постачальника – 2240 грн/учасника

Обов’язкова електронна Реєстрація: https://goo.gl/7k5Fxb
У відповідь на заповнену електронну реєстрацію Ви отримаєте Рахунок на оплату участі (на вказану електронну адресу).

Отримати інформацію щодо участі: тел.: 093 11 437 11; 067 393 01 80; (044) 33 77 951.

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті