У рамках проекту підвищення доступності аптек мережа «Пані аптека» організувала тренінги для персоналу аптечних закладів на тему «Етичне поводження з людьми з інвалідністю».
Під час тренінгу працівники аптек дізналися, з якими перешкодами зустрічаються особи з інвалідністю та як ефективно та етично їм надавати допомогу.
«Перш за все потрібно розуміти, що людина з інвалідністю прийшла в аптеку саме за послугою, і вона має отримати цю послугу на найвищому рівні», — зазначила Юлія Сачук, тренер ГО «Генерація успішної дії».
Тренер розповіла, як правильно будувати комунікацію з людьми з інвалідністю, а саме з незрячими та особами з порушеннями зору, яка допомога є прийнятною, звідки взялася біла тростина та про особливості сприйняття інформації незрячими. Також говорили про правильну термінологію та рівне ставлення.
За словами Ю. Сачук, люди з інвалідністю не хочуть, щоб їх жаліли. Вони прагнуть бути рівними та повноправними членами нашого суспільства і відчувати свою спроможність та незалежність. Тому все, що потрібно зробити, це створити умови для того, щоб вони могли реалізовувати свої бажання і отримали послуги на рівні з усіма.
Наприкінці тренінгу працівники аптек змогли самі спробувати пересуватися за допомогою тростини із заплющеними очима, щоб краще зрозуміти потреби незрячих людей.
Наразі мережа «Пані аптека» готує інструкції для лікарських засобів зі шрифтом Брайля, а також обговорюється можливість створення додаткових інформаційних матеріалів з етичного поводження з людьми з інвалідністю для розповсюдження серед персоналу аптек в інших містах.
За словами Анни Бігдан, директора аптечної мережі, метою тренінгу є прагнення зрозуміти й почути потреби всіх клієнтів, тому й було звернено увагу безпосередньо на людей, які потребують додаткових умов, щоб зробити аптеки комфортними і зручними для всіх. Вона висловила сподівання, що цей тренінг, а також спілкування з людьми з інвалідністю допоможуть аптекам стати більш доступними.
Нагадаємо, що в серпні поточного року «Пані аптека» запросила осіб з інвалідністю, які пересуваються на візку, проінспектувати аптеки та дати свої рекомендації та поради для покращення їх доступності.
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим