У пошуках кращого: чому переоголошується конкурс на посади генеральних директорів МОЗ

У рамках пілотного проекту з реформування державної служби в 10 міністерствах 19 вересня 2017 р. Уряд оголосив конкурс на зайняття 5 вакантних посад фахівців з питань реформ Міні­стерства охорони здоров’я України. Мова йде про генеральних директорів Директорату стратегічного планування та євроінтеграції; Директорату медичних послуг; Директорату громадського здоров’я; Фармацевтичного директорату; Директорату науки, інновацій, освіти та кадрів. Ми вже знайомили наших читачів з тим, чим займатимуться нові директорати в МОЗ України. Кінцевий термін подачі документів для участі в конкурсі на зайняття вказаних вакансій — 6 жовтня 2017 р. Однак 6 листопада в прес-центрі Уряду відбувся брифінг щодо переоголошення конкурсу на вищезазначені посади. Про те, з чим це пов’язано, доповіли заступник міністра охорони здоров’я України Павло Ковтонюк, міністр Кабінету Міністрів України, голова координаційної ради з питань реформи державного управління Олександр Саєнко і заступник Державного секретаря Кабінету Міністрів України Тетяна Ковтун.

«Ідея започаткування і проведення цих конкурсів полягала у приведенні на державну службу найбільш професійних кандидатів, які б дали потужний поштовх тим реформам, які сьогодні здійснюються в Уряді», — наголосив Олександр Саєнко.

Перед міністерствами жодним чином не стоїть завдання здійснити набір фахівців швидко і формально. «Ми сьогодні пропонуємо достатньо прозору процедуру відбору цих людей, оцінку різних компетенцій, навичок. Ми пропонуємо достатньо конкурентну заробітну плату і дуже важливо, щоб за результатами конкурсного відбору на державну службу на ці ключові посади прийшли найбільш достойні кандидати», — наголосив О. Саєнко.

У світлі ухваленої Верховною Радою України медичної реформи, а також у зв’язку з необхідністю прийняття ряду нормативно-правових актів, організаційною діяльністю, пов’язаною з її впровадженням, пильну увагу варто приділити саме відбору кадрів в МОЗ України. «Дуже масштабні процеси запускаються з наступного року», — зауважив міністр Кабінету Міністрів України.

На його думку, у питанні формування професійної команди Міністерства перш за все мають бути зацікавлені міністр і державний секретар Міністерства. «Якщо міністр особисто включається в роботу, формує конкурсну комісію, залучає до її роботи незалежних експертів, проактивно шукає кандидатів і своїм прикладом демонструє успішність Міністерства, у таких випадках ми маємо успіх», — підкреслив О. Саєнко.

За словами Павла Ковтонюка, рік тому нова команда, яка зайшла в МОЗ України, зі слабким Міністерством і ресурсом, розпочала нову справу — медичну реформу, яку цієї осені підтримав Парламент.

Для впровадження медичної реформи, за словами заступника міністра, потрібна дуже сильна і віддана своїй справі команда. Тому в Міністерстві дуже серйозно підійшли до відбору генеральних директорів. Як наслідок, після 2 попередніх місяців в Міністерстві не змогли відібрати гідних кандидатів на посади 5 генеральних директорів.

Профільне міністерство не вперше переоголошує конкурс. Подібна ситуація була з конкурсним відбором на посаду головного лікаря Національної дитячої спеціалізованої лікарні (НДСЛ) «Охматдит» МОЗ України та державного секретаря МОЗ України. «І кожен раз ми переконувалися в тому, що це рішення було правильним. На повторному конкурсі до нас заходила людина, саме яку ми шукали», — зазначив П. Ковтонюк, додавши, що через 2–3 тиж до своїх обов’язків приступить новообраний державний секретар МОЗ України.

Нагадаємо, що за результатами конкурсу на зайняття вакантної посади державного секретаря МОЗ України переможцем визначено Артема Янчука, який до цього обіймав посаду заступника директора Інституту законодавства Верхов­ної Ради України.

«Спочатку був обраний державний секретар МОЗ України, зараз обираємо 5 генеральних директорів, потім оберемо експертів. Саме в такій послідовності, а не паралельно. Ми хочемо, щоб генеральні директори були долученими до процесу відбору», — наголосив П. Ковтонюк.

За словами заступника міністра, для МОЗ України важливо не просто провести конкурс на вакантні посади фахівців з питань реформ. «Нам потрібні люди, які максимально зацікавлені і будуть готові впроваджувати медичну реформу», — підкреслив він.

Участь у конкурсі на посади генеральних директорів взяли 208 кандидатів, серед яких в МОЗ України не знайшли достойних на ці посади. «Тим не менш серед тих, хто подавався, були сильні. І ми б хотіли їх бачити в Міністерстві на інших посадах — посадах експертів з питань реформ, керівників експертних груп. Тому мені б хотілося, щоб ці люди подавалися на інші конкурси», — зазначив заступник міністра.

Після підготовки необхідних нормативно-правових актів найближчими днями буде переоголошено конкурс на зайняття 5 вакантних посад генеральних директорів.

Загалом у рамках пілотного проекту з реформування державної служби для участі в конкурсах подали близько 7 тис. заявок. Наразі відкрито 104 вакансії в різних міністерствах, 93 — закрито.

За словами Тетяни Ковтун, 19 конкурсів на зайняття вакантних посад генеральних директорів в міністерствах уже завершено. За результатами 7 з них переможців не обрано.

Нагадаємо, що директорати міністерств займатимуться формуванням політики у визначеній галузі, моніторувати та оцінювати результати впровадження, забезпечувати нормативно-правове регулювання сфери.

Директорат очолюватиме генеральний директор, який призначатиметься на посаду за результатами відкритого конкурсу і звільнятиметься з посади Державним секретарем МОЗ України. Мінімальний розмір окладу для:

  • генерального директора — 50 070+ грн.;
  • керівника експертної групи — 42 400+ грн.;
  • експерта — 36 200+ грн.

Відкриті вакансії вже з’явилися на єдиному порталі career.gov.ua, на якому акумульовані вакансії фахівців з питань реформ та на якому можна подати документи для участі в конкурсі в режимі онлайн.

7 листопада П. Ковтонюк підписав наказ МОЗ України № 1376, яким затверджено умови проведення конкурсу на зайняття вакантних посад фахівців з питань реформ апарату Міністерства охорони здоров’я України.

Кінцевий термін прийому документів від кандидатів — 27 листопада 2017 р. За додатковою інформацією можна звертатися за тел.: +38 (044) 200-07-89, Іванна Вікторівна Івашина.

Катерина Горбунова,
фото Сергія Бека
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Віктор 07.11.2017 8:34
А вот интересно, теоретически, могут ли абсолютно безграмотные люди как управленцы, выбрать грамотного руководителя? Ведь люди поддержуют только тех, кого понимают и меряют по себе - иное отторгается автоматически. По-моему, кадры готовят, а не выбирают как грибы в лесу. Раньше говорили - пришла команда профессионалов из Донецка, из Тернополя, неважно, главное вопрос, а что, там было теневое Правительство и готовили управленческие кадры? Руководитель - это дирежер большого оркестра профессиональных исполнителей, он должен знать партитуру, а не только махать палочкой или знать как играть на том или ином инструменте - это актуально для учебного заведения и "команда" здесь не причем. Незря же шутят - умееш играть на рояле, не знаю - не разу не пробовал. Сегодня кажется накушались посмайдановской "свежей крови", т.е. управленцев, которые никогда не работали на таких должностях, включая "варягов" или еще нет? Мало нашморгать чего то из интернета, надо еще понимать о чем там идет речь и умень сделать то о чем начитался. У нас уже был доктор "Пи", но у него была феноменальная память (на память знал учебники и много материалов по хирургии, а скальпеля не умел держать) и что?

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті