Проект постанови КМУ «Питання оптимізації діяльності територіальних органів Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками»

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
ДО ПРОЕКТУ ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ «ПИТАННЯ ОПТИМІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ ТА КОНТРОЛЮ ЗА НАРКОТИКАМИ»

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Проект постанови Кабінету Міністрів України «Питання оптимізації діяльності територіальних органів Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками» (далі — проект постанови) розроблений для подальшого удосконалення та оптимізації діяльності системи органів територіальних органів Держлікслужби.

У проекті постанови пропонується скоротити кількість територіальних органів Держлікслужби з 25 до 7 шляхом їх злиття.

З огляду на існуюче навантаження та об’єм робіт територіальних органів, проведення їх реорганізації не погіршить умов реалізації ними повноважень Держлікслужби, оскільки утворені територіальні органи Держлікслужби в повному обсязі будуть виконувати покладені на них законодавством завдання та забезпечать своє представництво у всіх областях України.

Також, під час удосконалення організаційної структури та оптимізації чисельності територіальних органів Держлікслужби оновиться склад державних службовців, що буде сприятиме залученню на державну службу висококваліфікованих фахівців, які зможуть ефективно виконувати завдання передбачені законодавством.

Крім того, в результаті скорочення кількості територіальних органів передбачається досягти зменшення адміністративних витрат на утримання цих органів.

2. Мета і шляхи її досягнення

Проект постанови розроблено з метою подальшої оптимізації та удосконалення системи територіальних органів Держлікслужби та їх структури.

Реалізувати зазначену мету пропонується шляхом злиття територіальних органів Держлікслужби з 25 до 7.

3. Правові аспекти

Правовими підставами розроблення проекту постанови є:

Закон України «Про центральні органи виконавчої влади»;

Закон України «Про Кабінет Міністрів України»;

Регламент Кабінету Міністрів України, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 р. № 950;

Положення про Державну службу України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2015 № 647.

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Реалізація цього проекту постанови не потребує додаткових фінансових витрат з Державного бюджету України.

5. Позиція заінтересованих органів

Проект постанови потребує погодження з Міністерством фінансів України, Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, Державною регуляторною службою України та проведення правової експертизи Міністерством юстиції України.

6. Регіональний аспект

Проект постанови не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

61. Запобігання дискримінації

У проекті постанови відсутні положення, які містять ознаки дискримінації, а тому відсутня необхідність проведення громадської антидискримінаційної експертизи.

7. Запобігання корупції

У проекті постанови не містяться правила чи процедури, які можуть створювати ризики вчинення корупційних правопорушень.

Проект постанови не потребує проведення громадської антикорупційної експертизи.

8. Громадське обговорення

Проект постанови не потребує громадського обговорення.

9. Позиція соціальних партнерів

Проект постанови не стосується соціально-трудової сфери, прав інвалідів тому не потребує погодження з уповноваженими представниками всеукраїнських профспілок, їх об’єднань та всеукраїнськими об’єднаннями організацій роботодавців.

10. Оцінка регуляторного впливу

Проект постанови не є регуляторним актом.

101. Вплив реалізації акта на ринок праці

Реалізація проекту постанови впливатиме на ринок праці.

11. Прогноз результатів

Прийняття проекту постанови призведе до оптимізації системи територіальних органів Держлікслужби та зменшення адміністративних витрат на утримання цих органів.

Заступник Міністра
охорони здоров’я УкраїниПавло Ковтонюк

Проект
оприлюднено на сайті Держлікслужби 14.11.2017 р.

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від ________ 2017 р. № ____
Київ

ПИТАННЯ ОПТИМІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ ТА КОНТРОЛЮ ЗА НАРКОТИКАМИ

Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Утворити як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (далі — Держлікслужба) за переліком згідно з додатком, реорганізувавши їх шляхом злиття.

2. Установити, що територіальні органи Держлікслужби, які реорганізуються, продовжують виконувати свої повноваження до передачі таких повноважень територіальним органам Держлікслужби, які утворюються згідно з пунктом 1 цієї постанови.

3. У додатку 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2014 р. № 85 «Деякі питання затвердження граничної чисельності працівників апарату та територіальних органів центральних органів виконавчої влади, інших державних органів» (Офіційний вісник України, 2016, № 46, ст. 1668) позицію

«Держлікслужба 127 127 433 307»

замінити такою позицією:

«Держлікслужба 127 127 261 204»

4. Визнати такою, що втратила чинність, постанова Кабінету Міністрів України від 1 червня 2016 р. № 355 «Про утворення територіальних органів Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками» (Офіційний вісник України 2016, № 47, ст. 1695).

Прем’єр-міністр УкраїниВ. Гройсман

Додаток 1
до постанови Кабінету Міністрів України
від _______ 2017 р. № _____

ПЕРЕЛІК 
міжрегіональних територіальних органів Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками, які утворюються

Міжрегіональна державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській, Донецькій, Запорізькій та Кіровоградській областях.

Міжрегіональна державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Київській, Вінницькій та Житомирській областях.

Міжрегіональна державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській, Закарпатській, Івано-Франківській та Чернівецькій областях.

Міжрегіональна державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Одеській, Миколаївській та Херсонській областях.

Міжрегіональна державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Рівненській, Волинській, Тернопільській та Хмельницькій областях.

Міжрегіональна державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській, Луганській, Полтавській та Сумській областях.

Міжрегіональна державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками у м. Києві, Чернігівській та Черкаській областях.

Комментарии

Нет комментариев к этому материалу. Прокомментируйте первым

Добавить свой

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*


Последние новости и статьи