Проведена громадська експертиза діяльності Держлікслужби

23 Травня 2018 2:51 Поділитися

Прес-служба Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (далі — Держлікслужба) повідомляє, що за ініціативою громадської спілки «Українська асоціація досконалості та якості» проведено громадську експертизу діяльності Держлікслужби щодо загального управління якістю процесів і послуг. За підсумками громадської експертизи визначено, що згідно з отриманою від Держлікслужби інформацією, керівники і фахівці служби приділяють належну увагу питанням якості процесів і послуг, а стан управління якістю процесів і послуг у Держлікслужбі в цілому є задовільним.

У звіті, підготовленому Українською асоціацією досконалості та якості, серед іншого зазначено, що з метою прискорення соціально-економічного розвитку та поліпшення життя громадян України Антикризова рада громадських організацій України й Український союз промисловців і підприємців із залученням Української асоціації якості підготували і провели публічне обговорення сучасних проблем у цій сфері та ролі органів державної влади у їх розв’язанні. Учасники круглого столу вирішили, що для покращення ситуації в Україні серед іншого доцільно утворити робочу групу з представників галузевих громадських організацій (громадських рад при органах виконавчої влади) та фахівців з питань ділової досконалості й системного менеджменту, якій доручити проведення громадської експертизи діяльності органів виконавчої влади щодо забезпечення якості послуг та вдосконалення систем менеджменту (аналогічно тому, як це зроблено для Міністерства економічного розвитку і торгівлі України).

Запит на проведення громадської експертизи діяльності Держлікслужби подано 10 квітня 2018 р. Предметом громадської експертизи визначено діяльність Держлікслужби щодо загального управління якістю процесів і послуг. Метою громадської експертизи визначено здійснення оцінки діяльності Держлікслужби із зазначених питань та внесення пропозицій щодо поліпшення якості рішень, що приймаються, і послуг, що надаються, шляхом удосконалення системи управління якістю.

На запит Української асоціації досконалості та якості Держлікслужбою були надані інформація та матеріали, результати експертизи яких дозволяють зробити виснов­ки, що у своїй діяльності керівники й фахівці Держлікслужби:

  • вивчають та узагальнюють інформацію про фактичний стан якості процесів і послуг Держлікслужби, зокрема щодо задоволеності споживачів послуг, і, відповідно, здійснюють коригувальні дії;
  • розуміють, що для них є системою управління якістю (СУЯ), а саму СУЯ визначили і відслідковують; ведуть діяльність з удосконалення СУЯ; співпрацюють з професійними організаціями з метою отримання допомоги з удосконалення системи управління якістю;
  • приділяють увагу підвищенню кваліфікації співробітників Держлікслужби у сфері якості, управління якістю і ділової досконалості; організували внесення співробітниками Держлікслужби пропозицій щодо вдосконалення системи управління якістю; обговорюють питання щодо поліпшення якості послуг та вдосконалення системи управління якістю на рівні вищого керівництва Держлікслужби;
  • належним чином організували виконання доручення першого віце-прем’єр-міністра України від 28.08.2017 р. № 22744/3/1-17.
За матеріалами www.diklz.gov.ua
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті