Аптечна мережа TAS продовжує укріплювати свої позиції на фармацевтичному ринку України

Аптечна мережа TAS, що входить до складу Групи «ТАС», офіційно заявила про підписання контракту на придбання відомої фармацевтичної мережі «Космо», що складається з 28 аптек. На сьогодні документи щодо угоди знаходяться в Антимонопольному комітеті України. Нагадаємо, що у січні 2019 р. завершився процес приєднання до TAS іншої відомої української аптечної мережі у кількості 22 аптек.

«Як я вже зазначав раніше, розширення аптечної мережі відповідає стратегії активного розвит­ку Групи «ТАС» щодо посилення її позицій в сегменті надання фармацевтичних послуг. Крім того, ми націлені покращити і якісні показники бізнесу. Для цього досягнуто домовленості про співробітництво з менеджментом команди «Космо» щодо запровадження нових програмних комплексів, направлених на підвищення ключових показників аптечного ритейлу», — підкреслив генеральний директор аптечної мережі TAS Валерій Гудзенко.

У найближчих планах компанії — подальше розширення мережі аптек TAS та удосконалення механізмів її роботи. Уже в другому півріччі 2019 р. аптечна мережа TAS буде нараховувати 153 аптеки в Україні. «На фармацевтичному ринку України аптечна мережа TAS є сучасною компанією, яка концентрує свої зусилля на підвищенні якості сервісу для своїх клієнтів. Перш за все, це асортиментний майданчик, розвиток офлайн-сервісів, соціальних проектів та ефективних програм лояльності. Амбіційний план у 450–500 аптек — мінімальний показник розвитку на найближчі 2 роки. Я впевнений, що навіть ця кількість не є межею для нас», — наголосив В. Гудзенко.

Про аптечну мережу TAS

Аптечна мережа ТAS сьогодні — це 119 респектабельних аптек європейського формату міні-фарммаркету, що надають споживачеві можливість піклуватися про власне здоров’я і благополуччя відповідно до принципів здорового способу життя. Аптечну мережу TAS було створено у травні 2008 р. у рамках ребрендингу аптечної мережі «Даша».

Головною метою аптек TAS є максимальне збільшення своєї частки на ринку за допомогою широкого асортименту товару, продуманої цінової політики та наявності кваліфікованого персоналу для забезпечення всіх потреб клієнта/пацієнта.

Аптеки TAS у своєму асортименті роблять акцент на натуральній та органічній продукції, а також якісній натуральній косметиці сертифікованих брендів різних цінових категорій, дієтичних добавках до їжі, які розроблені для поліпшення життєдіяльності людини, і т.д.

Високий рівень обслуговування, широкий асортимент, якість і надійність представлених товарів, зручна система навігації за принципами категорійного менеджменту, клієнтоорієнтований підхід, зручний графік роботи, гарне місце розташування аптек мережі — усе це дозволяє аптечній мережі TAS займати передові позиції на ринку України і своє місце в серцях споживачів.

Аптечна мережа TAS — спочатку здоров’я!

Прес-служба «Щотижневика АПТЕКА»

Комментарии

Нет комментариев к этому материалу. Прокомментируйте первым

Добавить свой

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

Другие статьи раздела


Последние новости и статьи