«Як я вже зазначав раніше, розширення аптечної мережі відповідає стратегії активного розвитку Групи «ТАС» щодо посилення її позицій в сегменті надання фармацевтичних послуг. Крім того, ми націлені покращити і якісні показники бізнесу. Для цього досягнуто домовленості про співробітництво з менеджментом команди «Космо» щодо запровадження нових програмних комплексів, направлених на підвищення ключових показників аптечного ритейлу», — підкреслив генеральний директор аптечної мережі TAS Валерій Гудзенко.
У найближчих планах компанії — подальше розширення мережі аптек TAS та удосконалення механізмів її роботи. Уже в другому півріччі 2019 р. аптечна мережа TAS буде нараховувати 153 аптеки в Україні. «На фармацевтичному ринку України аптечна мережа TAS є сучасною компанією, яка концентрує свої зусилля на підвищенні якості сервісу для своїх клієнтів. Перш за все, це асортиментний майданчик, розвиток офлайн-сервісів, соціальних проектів та ефективних програм лояльності. Амбіційний план у 450–500 аптек — мінімальний показник розвитку на найближчі 2 роки. Я впевнений, що навіть ця кількість не є межею для нас», — наголосив В. Гудзенко.
Про аптечну мережу TAS
Аптечна мережа ТAS сьогодні — це 119 респектабельних аптек європейського формату міні-фарммаркету, що надають споживачеві можливість піклуватися про власне здоров’я і благополуччя відповідно до принципів здорового способу життя. Аптечну мережу TAS було створено у травні 2008 р. у рамках ребрендингу аптечної мережі «Даша».
Головною метою аптек TAS є максимальне збільшення своєї частки на ринку за допомогою широкого асортименту товару, продуманої цінової політики та наявності кваліфікованого персоналу для забезпечення всіх потреб клієнта/пацієнта.
Аптеки TAS у своєму асортименті роблять акцент на натуральній та органічній продукції, а також якісній натуральній косметиці сертифікованих брендів різних цінових категорій, дієтичних добавках до їжі, які розроблені для поліпшення життєдіяльності людини, і т.д.
Високий рівень обслуговування, широкий асортимент, якість і надійність представлених товарів, зручна система навігації за принципами категорійного менеджменту, клієнтоорієнтований підхід, зручний графік роботи, гарне місце розташування аптек мережі — усе це дозволяє аптечній мережі TAS займати передові позиції на ринку України і своє місце в серцях споживачів.
Аптечна мережа TAS — спочатку здоров’я!
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим