Які заборони встановлено для Уляни Супрун — позиція суду

Які заборони встановлено для Уляни Супрун — позиція судуДо Окружного адміністративного суду м. Київ із заявою звернувся представник Уляни Супрун про отримання роз’яснення щодо прийнятої 5 лютого 2019 р. ухвали про заборону виконувати їй повноваження міністра.

«За наслідком розгляду такої заяви судом було вирішено роз’яснити відповідачу, що визначення посадової особи, яка може реалізовувати повноваження міністра охорони здоров’я України, віднесено до компетенції коаліції депутатських фракцій у Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України та Верховної Ради України, а не Окружного адміністративного суду міста Київ», — повідомляють у суді.

У той же час судом зі змісту висловлювань відповідача у ЗМІ встановлено, що останнім викривляється суть визначених судом заходів забезпечення позову, та безпідставно стверджується про відсторонення її від посади та встановлення заборони вчиняти будь-які дії.

Враховуючи значний суспільний резонанс, який викликало прийняте судом рішення про забезпечення адміністративного позову, суд встановив доцільним звернути увагу У. Супрун на те, що заборона вчиняти дії, встановлена ухвалою від 5 лютого 2019 р., не стосується тих повноважень, якими було наділено У. Супрун як першого заступника міністра. У першу чергу було заборонено будь-яким особам, які у визначеному законом порядку не призначені на посаду міністра (на підставі відповідного рішення Верхов­ної Ради України) вчиняти дії, які законом прямо віднесено до виключної компетенції міністра, а саме:

  • визначення політичних пріоритетів та стратегічних напрямів роботи Міністерства;
  • участь у прийнятті рішень на засіданнях Уряду.

Крім того, суд вкотре звернув увагу на те, що ухвалою про забезпечення позову жодним чином не вирішувалося питання перебування У. Супрун на будь-якій посаді.

Позицію суду оперативно прокоментували в профільному міністерстві. «Окружний адміністративний суд м. Київ, який поки не надав офіційного роз’яснення на офіційний запит МОЗ України, опублікував свою позицію на сайті. Однак така заява не має жодної юридичної сили, тому не може використовуватися як керівництво до дії чи офіційне тлумачення. Факт розміщення цієї заяви й одночасне ігнорування офіційного запиту МОЗ України може свідчити про упередженість і спробу зняти відповідальність за блокування роботи МОЗ України», — повідомляє прес-служба Міністерства.

Раніше в МОЗ України повідомляли про те, що через ухвалу Окружного адміністративного суду м. Київ У. Супрун не може виконувати серед іншого такі повноваження міністра, як:

  • очолювати МОЗ та здійснювати керівництво його діяльністю;
  • підписувати накази МОЗ та інші нормативно-правові акти, розроблені МОЗ України, у тому числі погоджувати акти інших актів центральних органів виконавчої влади;
  • приймати рішення щодо розподілу бюджетних коштів, головним розпорядником яких є МОЗ та ін.

Нагадаємо, що на 11 лютого 2019 р. призначено розгляд клопотання, яке подало Міністерство юстиції України від імені Уряду про скасування тимчасової заборони У. Супрун виконувати обов’язки міністра.

За матеріалами oask.gov.ua

Комментарии

Нет комментариев к этому материалу. Прокомментируйте первым

Добавить свой

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

Другие статьи раздела


Последние новости и статьи