6 міфів про роботу кадрових агентств

Для багатьох претендентів діяльність кадрових агентств є таємницею, вкритою мороком. Наслідок браку достовірної інформації — поява і поширення численних міфів, головним чином негативних. Саме тому багато претендентів впевнені, що взаємодії з кадровими компаніями потрібно уникати. Job Morion розповідає про найбільш поширені міфи про роботу кадрових агентств, а також про те, якою є ситуація насправді.

Міф 1:
Послуги кадрового агентства платні для пошукача

Послуги кадрового агентства є абсолютно безкоштовними для тих, хто шукає роботу. Діяльність з підбору кадрів оплачує клієнт — компанія, для якої кадрове агентство здійснює пошук співробітника. Тому відомості про те, що з претендента обов’язково зажадають плату за надану інформацію про вакансії або його працевлаштування в компанію, — міф. Здобувач не оплачує послуги кадрового агентства на жодному з етапів співпраці.

Міф 2:
Спілкування з кадровим агентством забирає час. Краще самому звернутися в компанію

Твердження несправедливе з цілого ряду причин. По-перше, взаємодіючи з кадровим агентством, здобувачі можуть дізнатися про вакансії, інформації про яких немає у відкритих джерелах. Нерідко компанії передають у роботу кадровим агентствам позиції, при цьому не повідомляючи про вакансії в зовнішньому середо­вищі.

По-друге, найчастіше компанії співпрацюють з кадровими агентствами протягом багатьох років. Це означає, що фахівці кадрового агентства можуть повідомити кандидатам набагато більше корисних відомостей про компанію та її вакансії, ніж здобувач зможе самостійно знайти у відкритих джерелах.

По-третє, великим плюсом для здобувача є те, що фахівець кадрового агентства активно бере участь у його підготовці до співбесіди з роботодавцем. Так, наприклад, якщо у кандидата має бути інтерв’ю з керівником-іноземцем, співробітники кадрового агентства обов’язково протестують його на знання іноземної мови, допоможуть виявити слабкі сторони і дадуть рекомендації щодо усунення прогалин.

Безумовно, немає єдиної схеми співбесіди, проте кадрове агентство зможе підготувати кандидата до відповіді на найбільш актуальні питання, щоб він відчував себе впевненіше, вирушаючи на співбесіду.

Міф 3:
Кадрова компанія «нав’язує» вакансію пошукачу

Рішення про прийняття або відхилення пропозиції про роботу залишається за кандидатом. Роботодавець завжди цікавиться у представника кадрової компанії рівнем мотивації майбутнього співробітника. Здобувач може мати профільну освіту, релевантний досвід роботи, володіти іноземною мовою, але відсутність мотивації, інтересу до даної позиції навряд чи дозволить йому отримати пропозицію про роботу.

Під час проведення співбесіди потенційний роботодавець очікує отримати від кандидата аргументовану відповідь на питання: «Чому Ви хочете працювати у нас?».

Саме тому «нав’язати» вакансію кандидату не вийде — людині неможливо «нав’язати» мотивацію. Безумовно, представник кадрового агентства максимально докладно розповідає про професійні можливості, перспективи розвит­ку та переваги роботи в компанії клієнта, проте остаточне рішення про прийняття або відхилення пропозиції про роботу завжди прий­має сам кандидат.

Міф 4:
Кадрове агентство «не допускає» здобувачів до співбесіди в компанії

Функція кадрового агентства — визначити, чи відповідає кандидат тим критеріям, які визначила компанія-клієнт при передачі вакансії в роботу кадровому агентству. Йдеться про такі критерії, як освіта, досвід роботи в певній галузі, знання конкретних програм, володіння іноземною мовою на певному рівні й інші.

Кадрове агентство — це посередник між претендентом і працедавцем, тому не співробітник кадрової компанії, а саме роботодавець приймає остаточне рішення стосовно того, чи запрошувати кандидата на інтерв’ю в компанію і робити йому пропозицію про роботу.

Міф 5:
Кадрове агентство зобов’язане знайти роботу здобувачеві, з якою він працює

Важливо розуміти, що кадрове агентство — це не агентство з працевлаштування громадян. Ключове завдання агентства — виконання замовлення клієнта, тобто пошук і підбір співробітника на певну позицію в компанії клієнта. Безумовно, кадрове агентство спрямоване на довгострокову співпрацю з претендентами, проте в його обов’язки не входить працевлаштування всіх кандидатів, з якими воно працює.

Міф 6:
Кадрове агентство повідомить поточному роботодавцю кандидата про те, що він шукає роботу

Кадрове агентство не надає компаніям послуг з виявлення їх співробітників, які знаходяться в пошуку роботи. Перш ніж запросити кандидата на співбесіду, представник кадрового агентства в телефонній розмові просить його розповісти про його кар’єру, досвід роботи, причини пошуку нової роботи, очікування стосовно зарплати і про те, у яких сферах він хотів би розвиватися.

Усе це робиться виключно для того, щоб краще розуміти, які вакансії можна пропонувати даному фахівцю, які позиції зацікавили саме його. Кадрові компанії прагнуть співпрацювати з кандидатами і дорожать їх довірою, тому в жодному разі не варто розцінювати питання представника кадрового агентства як допит з метою отримання необхідної інформації та передачі її поточному роботодавцю.

Більше інформації про пошук роботи Ви можете дізнатися за посиланням.

Надія Мишко,
керівник проекту job.morion.ua
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*