Перші медичні заклади вторинної та третинної ланки почали реєстрацію в системі eHealth

Медичні заклади вторинної та третинної ланки мають підключитися до системи eHealth до квітня 2020 р. Уже є перші заклади, що почали тестування нового функціоналу для забезпечення безкоштовного та комфортного обслуговування пацієнтів. Необхідний функціонал реалізували розробники медичної інформаційної системи (МІС) «Поліклініка без черг».

Відповідно до наступного кроку медичної реформи медичні заклади вторинної та третинної ланки мають підключитися до системи eHealth до квітня 2020 р. Це означає, що лікарні спеціалізованої медичної допомоги більше не будуть отримувати фінансування за принципом субсидіювання.

«Наразі заклади первинної допомоги вже перейшли на нову модель, тобто отримують гроші пропорційно кількості підписаних декларацій. Цей перехід відбувся завдяки згуртованій взаємодії Міністерства охорони здоров’я України та учасників асоціації розробників eHealth. Налагоджена між нами комунікація стане в нагоді також при реалізації реформи вторинної ланки, — коментує Андрій Заяць, голова Асоціації eHealth. — Новий етап принципово не відрізнятиметься, але для успішного його проходження нам необхідна плідна співпраця і взаєморозуміння з місцевою вертикаллю влади — департаментами, управліннями тощо, які сьогодні самі переживають процес змін після нещодавніх виборів. Думаю, нам допоможе позитивний досвід, який був отриманий у результаті реформи первинної ланки».

Наступного року друга і третя ланки фінансуватимуться відповідно до кількості наданих послуг — консультацій із профільними спеціалістами, діагностичних досліджень тощо. Коли зміни почнуть діяти, пацієнти зможуть отримати безоплатну консультацію у профільного фахівця другої та третьої ланки за умови наявності направлення від сімейного лікаря та наявності відповідного функціоналу в медичному закладі. У такому випадку за консультацію сплачує Національна служба здоров’я України (НСЗУ).

«Згідно з проектом бюджету на 2020 р. зміни набирають чинності з квітня. До початку другого етапу медичної реформи залишилося небагато часу, — розповідає Богдан Кізюн, керівник відділу впровадження системи «Поліклініка без черг». — Перехідний період зазвичай триває у медичних закладах від 3 до 5 міс, залежно від їх готовності, а може й більше. Також потрібен час на адаптацію роботи із системою. Проте ми розробили функціонал, який допомагає вирішити проблему швидкого підключення закладу до eHealth протягом 1 дня. Уже зараз він проходить тестування на стороні медзакладів».

На сьогодні система «Поліклініка без черг» успішно функціонує вже у 900 медичних закладах та амбулаторіях, 40% з яких надають вторинну медичну допомогу. Ще до початку медичної реформи проект почав розвивати сферу електронної системи охорони здоров’я в Україні. Першим кроком стала система управління потоком пацієнтів для ліквідації черг у державних поліклініках та медичних закладах. А з початком медичної реформи — стала однією з перших МІС, що надали медзакладам первинної ланки повний функціонал для роботи з eHealth. Усього в системі працює понад 5500 лікарів. Наразі система працює у 18 областях України: Київській, Одеській, Сумській, Волинській, Чернігівській, Черкаській, Миколаївській, Дніпропетровській, Донецькій, Житомирській, Львівській, Вінницькій, Харківській, Запорізькій, Тернопільській, Івано-Франківській, Кіровоградській та Рівненській.

«Поліклініка без черг» для вторинної та третинної ланки активно розвивається та наразі забезпечує такі функції: реєстрація медичного закладу та його керівника в системі eHealth, укладення договору з НСЗУ, можливість роботи з електронною медичною карткою, робота з медичними подіями, можливість виписувати електронний рецепт, онлайн-запис пацієнтів та управління пацієнтопотоком, повна статистика щодо завантаження лікарів та тривалості прийому.

Для підключення до eHealth медичному закладу необхідно:

Крок 1. Впровадити систему та провести навчання персоналу.

Крок 2. Зареєструвати медичний заклад у системі eHealth за допомогою МІС.

Крок 3. Укласти договір щодо надання медичних послуг з НСЗУ.

Крок 4. Розпочати надання медичних послуг, вказаних у договорі з НСЗУ, пацієнтам.

Крок 5. Отримати фінансування по-новому.

За матеріалами прес-релізу проекту «Поліклініка без черг»

Комментарии

Нет комментариев к этому материалу. Прокомментируйте первым

Добавить свой

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

Другие статьи раздела


Последние новости и статьи