7–8 листопада 2019 р. запрошуємо на семінар «Затвердження постачальників активних фармацевтичних інгредієнтів (АФІ). Оптимізація витрат на вхідний контроль АФІ»

06 Листопада 2019 5:50 Поділитися

Дата проведення семінару: 7–8 листопада 2019 р.

Тема семінару: «Затвердження постачальників активних фармацевтичних інгредієнтів. Оптимізація витрат на вхідний контроль активних фармацевтичних інгредієнтів»

Семінар проводить:  Олена Анатоліївна Зіміна – кандидат фармацевтичних наук. Досвід роботи на провідних фармацевтичних підприємствах України 20 років, з них 17 років – у сфері якості.

Цільова аудиторія: уповноважені особи, керівники, фахівці відділів якості, контролю якості, поставок та інших структурних підрозділів фармацевтичних підприємств та постачальників активних фармацевтичних інгредієнтів (АФІ).

Програма семінару:

1. Законодавчі вимоги щодо АФІ, які використовуються при виробництві лікарських засобів:

1.1. Ліцензійні умови;

1.2. Директива 2001/83/ЄС;

1.3. Настанова «Належна виробнича практика» (GMP), СТ-Н МОЗУ 42-4.0:2016;

1.4. Настанова «Деякі вимоги щодо діючих речовин, які експортують в Україну для виробництва лікарських засобів», СТ-Н МОЗУ 42-4.6:2016.

2. Процедура затвердження постачальників АФІ:

2.1. Вибір постачальників АФІ;

2.2. Аудит постачальника АФІ;

2.3. Оцінка системи якості постачальників АФІ;

2.3.1. Кваліфікація та затвердження постачальників АФІ;

2.4. Укладання контракту на поставку АФІ.

3. Постійний моніторинг і оцінка постачальників АФІ:

3.1. Постійний моніторинг/оцінка поставок АФІ;

3.2. Періодична оцінка ефективності постачальника АФІ;

3.3. Повторний аудит;

3.4. Зменшення обсягу вхідного контролю АФІ:

3.4.1. Перенесення результатів з Сертифікату аналізу постачальника АФІ;

3.4.2. Відхід від відбору проб і контролю ідентифікації з кожної ємності АФІ.

4. Документація щодо затвердження Постачальників АФІ:

4.1. Документація системи якості виробника лікарських засобів із затвердження постачальників АФІ;

4.2. Зовнішня нормативна документація та рекомендації професійних організацій.

ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПИТАННЯ

Розклад:

09:30 Реєстрація
10:00 Початок семінару
11:00–11:30 Кава-брейк
14:00–15:00 Обід
17:30 Завершення семінару

Тривалість – 12 год без врахування перерв.

Вартість участі становить 6850 грн. за одного учасника без ПДВ.

Знижки:

5% – за умови ранньої реєстрації (до 22.10.2019 р. включно);

5% – за умови заповнення реєстраційної форми через сайт;

10% – за умови участі 2 співробітників від одного підприємства;

15% – за умови участі 3 і більше співробітників від одного підприємства.

Знижки додаються.

У вартість входить: інформаційне обслуговування, комплект навчальних матеріалів, блокнот, ручка, кава-брейк, обід.

Місце проведення: м. Київ, Столичне шосе, 103, Готель «Ramada Encore Kiev».

Після ЗАВЕРШЕННЯ СЕМІНАРУ УЧАСНИКИ ОТРИМУЮТЬ СЕРТИФІКАТИ

Для участі просимо заповнити реєстраційну форму за посиланням: http://ukrmedcert.org.ua/obuchenie/full/seminar/zatverdzhennja-postachalnikiv-aktivnikh-farmacevtichnikh/

Детальну інформацію про всі навчальні заходи компанії «УКРМЕДСЕРТ», Ви знайдете на нашому сайті http://ukrmedcert.org.ua/

З питань реєстрації та оплати, прохання звертатися за контактами, зазначеними нижче, будемо раді допомогти:

Людмила Якубенко 
тел.: +38 (067) 249-24-43
E-mail: [email protected]
Тетяна Мініч 
тел.: +38 (067) 549-61-64
E-mail: [email protected]
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті