Максим Нефьодов, очільник Державної митної служби України (ДМС), на своїй сторінці в соціальній мережі повідомив про запуск нової онлайн-системи скарг — cc.customs.gov.ua, яка працює поки що в тестовому режимі. Відтепер громадяни, які бажають повідомити про проблему, що виникла в ході роботи будь-якої митниці в будь-якому регіоні, зможуть подати скаргу онлайн через зазначену систему за умови реєстрації.
Зазначається, що онлайн-систему створено за ініціативи голови ДМС, який наголосив, що відповіді будуть надаватися тільки на скарги щодо конкретних проблем, а не на загальні питання на кшталт вартості розмитнення чи процедури імпорту. Також він повідомив, що з грудня 2019 р. запланована інтеграція інтерфейсу системи подачі скарг онлайн у спільний Урядовий контактний центр, на базі якого діє Національна система опрацювання звернень до органів виконавчої влади.
Скарги щодо роботи ДМС обіцяють розглядати у строк до 5 робочих днів, відповіді на них заявники отримуватимуть в електронній формі. При цьому М. Нефьодов обіцяє, що громадяни більше не отримуватимуть необґрунтованих або неповних відповідей, не буде безпідставної передачі звернень та запитів іншим органам, а за об’єктивністю відповіді здійснюватиметься контроль на центральному рівні.
За матеріалами facebook.com/max.nefyodov
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим