Технологія штучного інтелекту від Google точніше діагностує рак молочної залози, ніж досвідчені лікарі

08 Січня 2020 12:41 Поділитися

Команда DeepMind компанії Google продемонструвала, що створений ними додаток може діагностувати рак молочної залози з більшою точністю, ніж досвідчені рентгенологи, а також, що технологія штучного інтелекту, із застосуванням якої розроблено цей додаток, здатна надати незалежну, автоматизовану та швидку «другу думку».

Використовуючи програму, яка пройшла процес машинного навчання з використанням дво- та тривимірних зображень мамограм майже 30 тис. жінок у США та Великій Британії, система DeepMind змогла визначити тих, у кого рак був підтверджений протягом наступного року за допомогою біопсії тканини або наступних рентгенограм.

Серед пацієнтів із США застосування технології штучного інтелекту дозволило зменшити кількість осіб, неправильно направлених для проходження подальшого обстеження через хибнопозитивний результат на 5,7%, а також виявила 9,4% потенційно пропущених випадків раку молочної залози. Результати дослідження, опубліковані в журналі Nature, продемонстрували, що додаток DeepMind діагностує рак молочної залози більш точно, ніж 6 лікарів, що працювали незалежно один від одного.

Крім того, дослідники з компанії Google змоделювали ефективність додатку в рамках автоматизації процесу подвійного скринінгу, який використовується в лікарнях у США. Залучаючи другого лікаря лише тоді, коли результати, отримані за допомогою програми, та думка першого лікаря розходилися, дослідники виявили, що програма змогла знизити завантаженість другого лікаря на 88%, зберігаючи при цьому стандарт догляду та надаючи зворотний зв’язок на місці.

Необхідні подальші клінічні дослідження з метою оцінити ефективність роботи програми в реальних умовах, оскільки система не включала всі технології мамографії, які використовуються сьогодні, а більшість зображень були отримані з однієї системи одного виробника.

За матеріалами www.fiercebiotech.com

 

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті