Запуск комплексної послуги «е-Малятко»

09 Січня 2020 1:07 Поділитися

Міністерство цифрової трансформації України презентувало сервіс «е-Малятко», через який при отриманні свідоцтва про народження батьки за бажанням можуть отримати 10 послуг за 1 зая­вою, оформленою в пологовому будинку:

1. Державна реєстрація народження дитини.

2. Реєстрація місця проживання народженої дитини.

3. Призначення допомоги при народженні дитини.

4. Реєстрація народженої дитини в елект­ронній системі охорони здоров’я.

5. Реєстрація народженої дитини в Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків.

6. Отримання посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї.

7. Визначення походження народженої дитини, батьки якої не перебувають у шлюбі між собою.

8. Визначення належності дитини до громадянства України.

9. Присвоєння дитині унікального номера запису в Єдиному державному демографічному реєстрі.

10. Призначення допомоги багатодітним сім’ям.

Державна податкова служба України також бере участь у запровадженні цього нового електронного сервісу в частині реєстрації дитини в Державному реєстрі фізичних осіб — платників під час державної реєстрації народження. Серед переваг, які матимуть місце завдяки запровадженню нового сервісу: спрощення процедур отримання соціальних виплат, у подальшому — спрощення механізму отримання документів для зарубіжних поїздок.

«е-Малятко» загалом передбачає 10 послуг для батьків новонароджених в одній послузі від держави. Крім того, кількість необхідних документів зменшиться з 37 до 1. Наразі послуга доступна в тестовому режимі в Харкові й об’єднує 8 сервісів. Протягом січня 2020 р. послугу буде запущено ще в 10 українських містах: Києві, Дніпрі, Одесі, Запоріжжі, Рівному, Кривому Розі, Львові, Луцьку, Вінниці та Маріуполі.

Довідково

Реалізація комплексної послуги «е-Малятко» здійснюється на виконання Указу Президента України від 8 листопада 2019 р. № 837 «Про невідкладні заходи з проведення реформ та зміцнення держави». Порядок надання комплексної послуги «е-Малятко» затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 р. № 691.

Наразі впровадження сервісу здійснюється Міністерством цифрової трансформації України за підтримки Прем’єр-міністра України, Міністерства юстиції, Міністерства внутрішніх справ, Міністерства розвит­ку економіки, торгівлі та сільського господарства, Міністерства охорони здоров’я, Міністерства соціальної політики, Міністерства фінансів, Державної міграційної служби, Державної податкової служби та за сприяння міжнародних проєктів: SURGe за підтримки Уряду Канади, програми EGAP (Швейцарська конфедерація та Фонд «Східна Європа»), проєкту EGOV4UKRAINE, що є частиною програми ULEAD з Європою, EU4PAR.

Пресслужба «Щотижневика АПТЕКА»
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті