Шукаєте ліки? Тоді вам на «КОМПЕНДІУМ online» — один із топових сайтів України

Хто з нас не шукав інформацію про ліки в інтернеті? Напевно, ця потреба у той чи інший час виникала у кожного. Особливо у періоди спалаху грипу, гострих респіраторних вірусних інфекцій і застуд. У цьому сенсі початок 2020 р. виявився для сфери охорони здоров’я досить напруженим. Лікарні та аптеки переповнені хворими. На фоні цього зазвичай зростає інтерес і до лікарських засобів. Для лікарів, фармацевтів та пацієнтів важливо мати надійний ресурс, в якому представлена актуальна інформація про необхідні їм препарати. Безперечними вимогами до таких ресурсів є актуальність і достовірність інформації. Тож кому наразі довіряють українці? Єдине онлайн-видання healthcare, яке у січні 2020 р. потрапило до рейтингу найпопулярніших сайтів України (топ-25) — це Сompendium.com.ua*.

Наразі система лікарського забезпечення в Україні динамічно трансформується. Актуальна, систематизована й об’єктивна інформація про доступні лікарські засоби вкрай необхідна як лікарям і працівникам аптечних закладів, так і безпосередньо споживачам.

У даному напрямку довідкове інтернет-видання «КОМПЕНДІУМ online» (www.compendium.ua) є ексклюзивним ресурсом, яке значно полегшує пошук і вибір потрібного препарату з величезного переліку лікарських засобів, доступних на сьогодні в Україні.

Для того щоб фахівці могли швидко відшукати необхідні відомості, в довіднику використана прийнята в усьому світі практика систематизації інформаційних матеріалів підприємств-виробників, а також приведена узагальнена інформація про діючі речовини, що входять до складу лікарських засобів. Інформація щорічно оновлюється. Колектив редакції докладає всіх зусиль для того, щоб фахівці отримували дійсно корисну і заслуговуючи безумовної довіри інформацію.

Про дослідження Kantar CMeter

Дані Kantar CMeter, desktop і mobile інтернет-користувачі віком 14–70 років, n=5000.

Дослідження CMeter об’єднує дані з 3 джерел:

  • Site-centric — лічильники, інтегровані в сайти.
  • Frame-centric — лічильники, встановлені не на сайті, а у фреймі банерної мережі.
  • User-centric — панель (респонденти зі встановленими плагінами у браузерах та додатками Kantar на телефонах), що поряд зі стандартними показниками (перегляди сторінок, охоп­лення, соціально-демографічні показники щодо всіх сайтів, з якими контактували респонденти) фіксує їх контакт із контентом.

Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат даних.

Пресслужба «Щотижневика АПТЕКА»

*За даними дослідження Kantar CMeter.
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті