25–26 лютого 2020 р. відбудеться семінар «Транспортування лікарських засобів. «Холодовий» ланцюг та валідація його елементів»

18 Лютого 2020 9:51 Поділитися

Дата проведення семінару: 25–26 лютого 2020 р.

Тема семінару: «Транспортування лікарських засобів. «Холодовий» ланцюг та валідація його елементів».

Семінар проводить:  Олена Анатоліївна Зіміна — кандидат фармацевтичних наук. Досвід роботи на провідних фармацевтичних підприємствах України — 20 років. З них 17 років — у сфері якості: розробка та впровадження системи якості відповідно до вимог GMP на підприємстві.

Цільова аудиторія: уповноважені особи, керівники, фахівці служб якості та інших структурних підрозділів організацій оптової торгівлі та фармацевтичних підприємств.

Програма семінару

Транспортування лікарських засобів

1. Сфера застосування настанови «Лікарські засоби, Належна практика дистрибуції, СТ-Н МОЗУ 42-5.0:2014 (Настанова з GDP).

2. Транспортування:

2.1. Принцип;

2.2. Транспортування;

2.3. Контейнери, упаковка та маркування;

2.4. Продукція, для якої потрібні спеціальні умови;

2.5. Верифікація транспортування;

2.6. Приклади належної і неналежної практики транспортування;

2.7. Документи, які повинні бути розроблені відповідно до вимог глави «Транспортування».

«Холодовий» ланцюг та валідація його елементів:

1. Основні поняття:

1.1. Глобальна організаційна схема «холодового» ланцюга (МОЗ України, наказ № 595);

1.2. Організаційна схема «холодового» ланцюга в рамках складу оптового дистриб’ютора;

1.3. Організаційні та технічні засоби для реалізації «холодового» ланцюга.

2. Вимоги до технічних засобів «холодового» ланцюга:

2.1. Холодильна камера;

2.2. Транспортний засіб (рефрижератор);

2.3. Термоконтейнери;

2.4. Вимірювальне (контрольне) обладнання.

3. Документація моніторингу етапів «холодового» ланцюга.

4. Валідація/кваліфікація «холодового» ланцюга та його елементів:

4.1. Вимоги GMP, GDP і GSP;

4.2. Умови зберігання/транспортування в рамках «холодового» ланцюга та критерії прийнятності;

4.3. Кваліфікація монтажу (IQ) холодильних камер, холодильників, транспортних засобів;

4.4. Кваліфікація функціонування (OQ) холодильних камер, холодильників, транспортних засобів;

4.5. Кваліфікація експлуатації (PQ) холодильних камер, холодильників, транспортних засобів;

4.6. Кваліфікація упаковки/верифікація транспортування (OQ/PQ);

4.7. Кваліфікації монтажу (IQ) термоконтейнерів;

4.8. Кваліфікації функціонування/експлуатації (OQ/PQ) термоконтейнерів.

Організаційні питання:

Розклад:

09:30 — реєстрація (1-й день);
10:00 — початок семінару;
11:00–11:30 — кава-брейк;
14:00–15:00 — обід;
17:30 — завершення семінару.

Тривалість — 12 год без урахування перерв.

Вартість участі:

  • 6530 грн за одного учасника без ПДВ за умови реєстрації до 11.02.2020 р. включно.
  • 7265 грн за одного учасника без ПДВ за умови реєстрації з 12.02.2020 р.

Знижки:

10% — за умови участі 2 співробітників від одного підприємства.

15% — за умови участі 3 і більше співробітників від одного підприємства.

50% — студентам за умови надання студентського квитка.

У вартість входить: інформаційне обслуговування, комплект навчальних матеріалів, блокнот, ручка, кава-брейки, обід.

Місце проведення: м. Київ, Столичне шосе, 103, готель «Ramada Encore Kiev».

Після ЗАВЕРШЕННЯ СЕМІНАРУ УЧАСНИКИ ОТРИМУЮТЬ СЕРТИФІКАТИ

ПОДАТИ заявку на участь >>>

Детальну інформацію про всі заходи навчального центру «УКРМЕДСЕРТ» ви знайдете на нашому сайті ukrmedcert.org.ua.

З питань реєстрації та оплати прохання звертатися за контактами, зазначеними нижче, будемо раді допомогти:

Людмила Якубенко 

тел.: +38 (067) 249-24-43

е-mail: [email protected]

Тетяна Мініч

тел.: +38 (067) 549-61-64

е-mail: [email protected]

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Цікава інформація для Вас:

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті