АМКУ здійснює моніторинг реклами ліків та методів профілактики, пов’язаних з COVID-19

24 Березня 2020 1:49 Поділитися

З метою недопущення поширення на території України інформації, що вводить в оману, Антимонопольний комітет України (АМКУ) здійснює моніторинг рекламних матеріалів лікарських засобів та методів профілактики, пов’язаних з пандемією COVID-19, у ЗМІ.

За офіційною інформацією Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), станом на сьогодні немає підтверджених та ефективних ліків від нового коронавірусу.

«Отже, поширення фармацевтичними компаніями та іншими учасниками ринку реалізації лікарських засобів інформації про те, що препарат їх виробництва має профілактичну або лікувальну дію щодо коронавірусів за відсутності лабораторних, вірусологічних та наукових досліджень, є неправдивою інформацією, отже, міститиме ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції», — повідомляють в АМКУ.

Розповсюдження в умовах пандемії неправдивої інформації про лікувальні властивості лікарських засобів або про неперевірені методи профілактики/лікування є неприпустимим, зауважують у відомстві.

У разі виявлення вищезазначених фактів органи АМКУ будуть приймати рішення про накладання на таких суб’єктів господарювання штрафів у розмірі до 5% доходу від реалізації продукції за 2019 р.

Нагадаємо, що раніше в АМКУ повідом­ляли, що факти необґрунтованого підвищення цін на лікарські засоби та предмети гігієни будуть ретельно досліджуватися в максимально стислі терміни. У разі виявлення антиконкурентної поведінки на ринку АМКУ може накласти штраф у розмірі до 10% річного обігу порушника.

Пресслужба «Щотижневика АПТЕКА»
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті