Дата проведення вебінару: 29 квітня 2020 р.
Тема вебінару: «Основи логістики та зовнішньоекономічної діяльності для медичних виробів та лікарських засобів».
Вебінар проводить: Володимир Олександрович Гвоздь — топ-менеджер зовнішньоекономічної діяльності. Спеціаліст з 20-річним досвідом роботи у сфері логістики, міжнародних закупівель та управлінні ланцюгом поставок, зокрема у фармацевтичних та IT/hi-tech-компаніях.
Цільова аудиторія: керівники підприємств, які здійснюють імпорт лікарських засобів та медичних виробів; керівники та фахівці служб логістики; директори із зовнішньоекономічної діяльності виробників лікарських засобів та медичних виробів.
Програма вебінару:
- Логістика. Види логістики. Основні тренди в розвитку.
- Інкотермс 2010/2020, умови поставки. Страхування.
- Правила складання міжнародного контракту.
- Товарна номенклатура зовнішньоекономічної діяльності (ТН ЗЕД).
Класифікатор ТН ЗЕД, алгоритм використання. - Митно-тарифне і нетарифне регулювання.
- Митна вартість — методи визначення митної вартості товарів.
- Митні платежі — види, порядок і терміни оплати та повернення.
- У яких випадках не сплачуються митні збори.
- Процедура митного оформлення товарів.
- Документи та відомості, необхідні для митного оформлення.
- Основні види транспортних документів. Вантажна митна декларація (ВМД).
- Митний контроль — форми та методи, режими контролю.
- Оформлення ПП, ПД. Пункти пропуску.
- Склади тимчасового зберігання, митні склади.
- Особливості в митному оформленні медичних виробів (МВ).
- Нормативна база для митного оформлення МВ.
- Документи та відомості, необхідні для митного оформлення МВ.
- Сертифікація МВ, класи ризику МВ.
- Поняття про «Уповноваженого представника» виробника.
- Декларація відповідності МВ, приклади складання.
- Ставки мита і ПДВ для МВ при їх митному оформленні.
- Маркування МВ, правила і вимоги.
- Особливості в митному оформленні лікарських засобів.
- Нормативна база для митного оформлення лікарських засобів.
- Документи та відомості необхідні для митного оформлення лікарських засобів.
- Ліцензія імпортера лікарського засобу. Підтвердження GMP.
- Особливості логістики термочутливих лікарських засобів. Порядок дій імпортера.
- Загальне уявлення про реєстрацію лікарських засобів, реєстр лікарських засобів. Маркування лікарських засобів.
- Сертифікат якості серії лікарських засобів. Поняття «серія» і «партія» лікарського засобу.
- Ставки мита і ПДВ для лікарських засобів при їх митному оформленні.
- Порядок ввезення в Україну незареєстрованих лікарських засобів.
Організаційні питання:
Розклад:
10:00 | Початок вебінару |
11:30–11:45 | Перерва |
13:15–14:15 | Обід |
15:45–16:00 | Перерва |
17:30 | Завершення вебінару |
Тривалість: 6 год без урахування перерв.
Вартість за підключення до вебінару одного комп’ютера (учасника):
– 2940 грн;
– 120 дол. США;
– 100 євро.
ПДВ не сплачується.
Знижки:
При підключенні більше одного комп’ютера до вебінару від однієї організації вартість кожного додаткового підключення — 50%.
50% — студентам за умови надання студентського квитка.
У вартість входить: інформаційне обслуговування, відеозапис вебінару, комплект навчальних матеріалів у форматі pdf, пересилання сертифіката.
ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ ВЕБІНАРУ УЧАСНИКАМ БУДУТЬ ВІДПРАВЛЕНІ СЕРТИФІКАТИ
Детальну інформацію про всі заходи Навчального центру «УКРМЕДСЕРТ» ви знайдете на нашому сайті
З питань реєстрації та оплати прохання звертатися за контактами, зазначеними нижче, будемо раді допомогти:
Людмила Якубенко
Тел.: +38 (067) 249-24-43
E-mail: [email protected]
Тетяна Мініч
Тел.: +38 (067) 549-61-64
E-mail: [email protected]
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим