Аптека online » Анонси та прес-релізи » 22 квітня відбудеться онлайн-семінар «Публічні закупівлі медичних виробів, засобів індивідуального захисту та дезінфекційних засобів: життя після 19.04.2020 р. та COVID-19»
22 квітня відбудеться онлайн-семінар «Публічні закупівлі медичних виробів, засобів індивідуального захисту та дезінфекційних засобів: життя після 19.04.2020 р. та COVID-19»
Асоціація «Оператори ринку медичних виробів» (AMOMD™) спільно з правничою групою «Коларес» та за партнерської підтримки компаній «МОРІОН» і «УКРКОМЕКСПО» підготували другу профільну онлайн-подію, у фокусі якої лише релевантна інформація про зміни в правилах публічних закупівель на ринку медичних виробів, дезінфекційних засобів та засобів індивідуального захисту, в умовах карантину.
Окремої уваги заслуговує блок питань, пов’язаних з датою «Ч» в публічних закупівлях — 19 квітня 2020 р.
Онлайн-семінар для операторів ринку медичних виробів, засобів індивідуального захисту та дезінфекційних засобів має на меті надати виробникам, постачальникам, дистриб’юторам цієї продукції тільки актуальну регуляторну інформацію, створити онлайн-майданчик для спілкування та обміну набутим досвідом з ведення бізнесу в умовах карантину.
Участь в онлайн-семінарі буде корисною як для суб’єктів господарювання на ринку медичних виробів, зокрема вітчизняних та зарубіжних виробників медичних виробів і їх розповсюджувачів (імпортерів, дистриб’юторів, аптечних закладів та ін.), так і для компаній, які спеціалізуються на ринку дезінфекційних засобів та засобів індивідуального захисту, що беруть участь у публічних закупівлях.
Павло Харчик, президент Асоціації AMOMD, директор компанії «Калина медична виробнича компанія»;
Дар’я Бондаренко, виконавчий директор Асоціації AMOMD;
Ірина Григорчук, адвокат правничої групи «Коларес».
Питання онлайн-семінару:
законотворчість щодо здійснення публічних закупівель під час карантину;
нове в Законі України «Про публічні закупівлі»: аномально низька ціна, спрощена закупівля, електронний каталог, об’єднання учасників;
24 год для виправлення помилки;
кваліфікаційні критерії до учасників;
оновлені підстави для відхилення тендерних пропозицій;
оскарження до Антимонопольного комітету України (АМКУ):
строки оскарження;
порядок оплати за подання скарги до АМКУ;
повернення скаржнику плати за подання скарги;
можливість оскаржувати відміну процедури та відхилення всіх пропозицій;
неможливість відкликати скаргу;
виконання рішень АМКУ та відповідальність у разі його невиконання;
особливості закупівель у зв’язку з COVID-19.
УМОВИ УЧАСТІ:
Організаційний внесок за одного учасника — 1250 грн (без ПДВ).
Система знижок:
знижка за умови ранньої реєстрації (подання заявки до 18:00 17.04.2020 р.) — 20% (організаційний внесок зі знижкою за одного учасника — 1000 грн. без ПДВ);
спеціальні умови для членів Асоціації «Оператори ринку медичних виробів» (AMOMD™) — знижка 30% (організаційний внесок зі знижкою за одного учасника — 875 грн без ПДВ).
УВАГА! Знижки не підсумовуються!
Також програмою буде передбачено традиційний блок «Q&A»: усі зареєстровані учасники зможуть поставити питання, що їх хвилюють, та отримати відповідь на них під час онлайн-семінару.
Крім того, після завершення онлайн-семінару будуть сформульовані висновки та рекомендації, а всім слухачам, за необхідності, будуть надіслані сертифікати про участь, що є невід’ємною частиною підтвердження проходження навчання для внутрішніх аудиторів системи управління якістю на підприємстві.
Для реєстрації заповніть, будь ласка, заявку, що додається, або електронну форму на сайті Асоціації за посиланням.
З питань реєстрації та умов участі, будь ласка, звертайтеся до організаторів:
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим