Тор-10 юридичних фокус-тем сезону в циклі онлайн-семінарів

21 Квітня 2020 6:41 Поділитися

Шановні колеги та партнери!

КАРАНТИН — не завада цікавим зустрічам ONLINE!

Експерти Юридичної фірми «ОМП» та компанія «УкрКомЕкспо»/група компаній «Моріон» підготували для вас тор-10 юридичних фокус-тем сезону в циклі онлайн-семінарів.

ОНЛАЙН-СНІДАНКИ, які зацікавлять майже всі ключові департаменти фармкомпаній.

Формат онлайн-семінарів забезпечить нам двостороннє спілкування, підтримуючи сталу офлайн-традицію, але з приємним бонусом у вигляді відсутності міських заторів.

Ви так само отримаєте найактуальнішу інформацію, фахову експертну оцінку ситуації для фармринку та аналіз трендів за часів карантину. А ще — відповіді на запитання в прямому ефірі, презентації доповідачів.

Дати проведення: 24.04–15.05.2020 р.

Початок: 11:00.

Формат: 2,5 год.

Технічна платформа: ZOOM.

Вартість участі  в одному онлайн-семінарі — 1450 грн (без ПДВ).

Спеціальні умови при участі:

  • у 2–5 онлайн-семінарах — 1250 грн;
  • у 6–10 онлайн-семінарах — 1150 грн; 
  • для постійних клієнтів Юридичної фірми «ОМП» — додаткова знижка 15%. 

КАЛЕНДАР ТА ТЕМИ ОНЛАЙН-СЕМІНАРІВ

24 квітня — ТРУДОВІ НЮАНСИ ЗА ЧАСІВ КАРАНТИНУ: РОЗСТАВИМО КРАПКИ НАД «і» 

ЧАСТИНА 1-ша

  • Основні опції щодо адаптації роботи працівників в умовах карантину
  • Останні зміни до КЗпП у зв’язку з оголошенням карантину
  • Зміна умов праці на період карантину. Правомірність ознайомлення з новими трудовими обов’язками в електронній формі
  • Питання надання неоплачуваної відпустки працівнику під час карантину
  • Запровадження неповного робочого часу або простою на підприємстві: оформлення та порядок оплати
  • Звільнення під час карантину
  • Порядок оформлення дистанційної роботи та її ризики
  • Робота віддалено поза межами України
  • Застосування ненормованого робочого дня — належне оформлення та чи можливі зловживання?

28 квітня — АНТИМОНОПОЛЬНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ФАРМИ

  • Антимонопольні ризики останніх місяців, або Що робити з ціновим моніторингом?
  • Червоні лінії АМКУ щодо реклами лікарських засобів — вчора, сьогодні, завтра
  • Чи є в АМКУ позиція щодо маркетингових договорів — аналіз практики останніх 10 років
  • АМКУ та дистрибуція — річниця рекомендаційних роз’яснень
  • АМКУ та роздрібна торгівля — поступове окреслення меж регулювання
  • Прогнози на другу половину 2020 р., або На що чекати Фармі?

29 квітня — ПРАВО НА ПРОМО: МЕЖА РИЗИКУ

ЧАСТИНА 1-ша

  • Правомірність функціонування сервісів пропонування придбання лікарських засобів. Способи ідентифікації інформації на таких сайтах
  • Можливість використання (майже) однакових назв різних товарів у лінійці компанії, у тому числі Rx
  • Обмеження у спонсорських матеріалах і способи «легалізації»
  • Типові помилки і проблеми у відеороликах ТВ-реклами, рекламних слоганах

5 травня — ОПОДАТКУВАННЯ МАРКЕТИНГУ ТА ПРОМОЦІЇ ФАРМИ

  • Маркетингові витрати — як обґрунтувати та відстояти (зв’язок витрат і господарської діяльності)
  • Використання об’єктів інтелектуальної власності — ризики надання послуг нерезидентам-правовласникам
  • Податковий бік роботи з професіоналами охорони здоров’я, або Про що так довго забували в галузі
  • Оподаткування ПДВ роздачі рекламних, промоційних та інформаційних матеріалів
  • Основні стратегії оподаткування роздач ПДФО та ВЗ

7 травня — ОПОДАТКУВАННЯ ІМПОРТУ ТА ДИСТРИБУЦІЇ

  • Знижки в ланцюжку поставок очима податківців та галузі
  • Як максимально коректно прописати та надавати знижки, аби не створювати податкових ризиків
  • Нові зміни в оподаткуванні ПДВ імпорту та поставок лікарських засобів (наша відповідь коронавірусу)
  • Супутні послуги дистриб’юторів — червоні лінії та зони невизначеності в податковій площині
  • Трансферне ціноутворення імпорту — як мінімізувати ризики ввезення товарів для галузі

8 травня — МАРКЕТИНГОВІ ДОГОВОРИ З АПТЕКАМИ: податкові та правові нюанси укладання та оформлення

  • Як довести зв’язок контрагента з аптекою та його спроможність надавати маркетингові послуги
  • Що таке ринкова ціна на маркетингові послуги
  • Яка кратність надання різних видів маркетингових послуг є найменш ризиковою
  • Як обґрунтувати бюджет на маркетингові послуги в аптеках (зокрема, необхідність залучення сторонніх підрядників, зв’язок із господарською діяльністю, кореляція з продажем)
  • Антимонопольні нюанси маркетингових послуг: на що бажано звертати увагу під час укладання маркетингових договорів

12 травня — ТРУДОВІ НЮАНСИ ЗА ЧАСІВ КАРАНТИНУ: РОЗСТАВИМО КРАПКИ НАД «і» 

ЧАСТИНА 2-га  

  • Профспілки і проблеми, які вони створюють
  • Перехід на електронну трудову книжку
  • Звільнення за результатами випробування — де роблять неочевидні помилки
  • Неоформлення покладення обов’язків тимчасово відсутнього працівника — коли ризики реальні?
  • Практика компаній і судові рішення у сфері укладення строкових трудових договорів
  • Звільнення працівника згідно з пунктом 5 частини першої 41 КЗпП України (припинення повноважень посадових осіб) — проблеми визначення «посадової особи», підстави для звільнення посадової особи згідно з цією нормою, умови та порядок звільнення
  • Поширені помилки у письмових трудових договорах та загальні рекомендації
  • Інші актуальні питання для фармкомпаній

13 травня — НОВЕ В РОБОТІ З ПРОФЕСІОНАЛАМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

  • Антикорупційні аспекти роботи з ПОЗ: категоризація ПОЗ та обмеження на роботу з ними
  • Податкові аспекти роботи з ПОЗ: на що слід звертати увагу під час виплат ПОЗ або оплати за них
  • Відбір ПОЗ для участі в різних активностях фармкомпаній — як оформлюємо
  • Онлайн-робота з ПОЗ — вимога часу та можливості зниження ризиків
  • Перспективи побудови роботи з ПОЗ з урахуванням останніх змін

14 травня — ОПОДАТКУВАННЯ ПРЕДСТАВНИЦТВ — ПРО ВІЧНЕ У ФАРМІ

  • Чому використання представництв стає все більш проблемним (навіть постійних)
  • Останні зміни в законодавстві та практиці податкових перевірок щодо визнання представництв постійними
  • Новели законодавства щодо оподаткування постійних представництв, або Час змінювати форму присутності
  • Трансформація представництв — нові формати у світлі останніх законодавчих змін
  • Податкові перевірки представництв — до чого і як готуватися — алгоритм дій
  • Оскарження результатів перевірок — найефективніші стратегії

15 травня — ПРАВО НА ПРОМО: МЕЖА РИЗИКУ  

ЧАСТИНА 2-га

  • Порівняльна реклама
  • Кешбек покупцям
  • Акції, пов’язані з фото чеків
  • Рекламні елементи на упаковках лікарських засобів
  • Поточні вимоги до маркування дієтичних добавок за Законом України «Про інформацію для споживачів…», свіжа практика АМКУ щодо маркування

Для реєстрації, будь ласка, звертайтеся до організаторів:

Ірина Максимовських,
проєкт-менеджер конференцій ТОВ «УкрКомЕкспо»,
тел.: +380 (50) 388-78-74;
e-mail: conference@ukrcomexpo.com.

Галина Брунь,
директор з маркетингу Юридичної фірми «ОМП»,
тел.: +380 (95) 497-66-05;
e-mail: g.brun@omp.ua.

Заявка для участі в онлайн-семінарах додається

Цікава інформація для Вас:

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Інші статті розділу


Останні новини та статті