Шановні колеги та партнери!
КАРАНТИН — не завада цікавим зустрічам ONLINE!
Експерти Юридичної фірми «ОМП» та компанія «УкрКомЕкспо»/група компаній «Моріон» підготували для вас тор-10 юридичних фокус-тем сезону в циклі онлайн-семінарів.
ОНЛАЙН-СНІДАНКИ, які зацікавлять майже всі ключові департаменти фармкомпаній.
Формат онлайн-семінарів забезпечить нам двостороннє спілкування, підтримуючи сталу офлайн-традицію, але з приємним бонусом у вигляді відсутності міських заторів.
Ви так само отримаєте найактуальнішу інформацію, фахову експертну оцінку ситуації для фармринку та аналіз трендів за часів карантину. А ще — відповіді на запитання в прямому ефірі, презентації доповідачів.
Дати проведення: 24.04–15.05.2020 р.
Початок: 11:00.
Формат: 2,5 год.
Технічна платформа: ZOOM.
Вартість участі в одному онлайн-семінарі — 1450 грн (без ПДВ).
Спеціальні умови при участі:
- у 2–5 онлайн-семінарах — 1250 грн;
- у 6–10 онлайн-семінарах — 1150 грн;
- для постійних клієнтів Юридичної фірми «ОМП» — додаткова знижка 15%.
КАЛЕНДАР ТА ТЕМИ ОНЛАЙН-СЕМІНАРІВ
24 квітня — ТРУДОВІ НЮАНСИ ЗА ЧАСІВ КАРАНТИНУ: РОЗСТАВИМО КРАПКИ НАД «і»
ЧАСТИНА 1-ша
- Основні опції щодо адаптації роботи працівників в умовах карантину
- Останні зміни до КЗпП у зв’язку з оголошенням карантину
- Зміна умов праці на період карантину. Правомірність ознайомлення з новими трудовими обов’язками в електронній формі
- Питання надання неоплачуваної відпустки працівнику під час карантину
- Запровадження неповного робочого часу або простою на підприємстві: оформлення та порядок оплати
- Звільнення під час карантину
- Порядок оформлення дистанційної роботи та її ризики
- Робота віддалено поза межами України
- Застосування ненормованого робочого дня — належне оформлення та чи можливі зловживання?
28 квітня — АНТИМОНОПОЛЬНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ФАРМИ
- Антимонопольні ризики останніх місяців, або Що робити з ціновим моніторингом?
- Червоні лінії АМКУ щодо реклами лікарських засобів — вчора, сьогодні, завтра
- Чи є в АМКУ позиція щодо маркетингових договорів — аналіз практики останніх 10 років
- АМКУ та дистрибуція — річниця рекомендаційних роз’яснень
- АМКУ та роздрібна торгівля — поступове окреслення меж регулювання
- Прогнози на другу половину 2020 р., або На що чекати Фармі?
29 квітня — ПРАВО НА ПРОМО: МЕЖА РИЗИКУ
ЧАСТИНА 1-ша
- Правомірність функціонування сервісів пропонування придбання лікарських засобів. Способи ідентифікації інформації на таких сайтах
- Можливість використання (майже) однакових назв різних товарів у лінійці компанії, у тому числі Rx
- Обмеження у спонсорських матеріалах і способи «легалізації»
- Типові помилки і проблеми у відеороликах ТВ-реклами, рекламних слоганах
5 травня — ОПОДАТКУВАННЯ МАРКЕТИНГУ ТА ПРОМОЦІЇ ФАРМИ
- Маркетингові витрати — як обґрунтувати та відстояти (зв’язок витрат і господарської діяльності)
- Використання об’єктів інтелектуальної власності — ризики надання послуг нерезидентам-правовласникам
- Податковий бік роботи з професіоналами охорони здоров’я, або Про що так довго забували в галузі
- Оподаткування ПДВ роздачі рекламних, промоційних та інформаційних матеріалів
- Основні стратегії оподаткування роздач ПДФО та ВЗ
7 травня — ОПОДАТКУВАННЯ ІМПОРТУ ТА ДИСТРИБУЦІЇ
- Знижки в ланцюжку поставок очима податківців та галузі
- Як максимально коректно прописати та надавати знижки, аби не створювати податкових ризиків
- Нові зміни в оподаткуванні ПДВ імпорту та поставок лікарських засобів (наша відповідь коронавірусу)
- Супутні послуги дистриб’юторів — червоні лінії та зони невизначеності в податковій площині
- Трансферне ціноутворення імпорту — як мінімізувати ризики ввезення товарів для галузі
8 травня — МАРКЕТИНГОВІ ДОГОВОРИ З АПТЕКАМИ: податкові та правові нюанси укладання та оформлення
- Як довести зв’язок контрагента з аптекою та його спроможність надавати маркетингові послуги
- Що таке ринкова ціна на маркетингові послуги
- Яка кратність надання різних видів маркетингових послуг є найменш ризиковою
- Як обґрунтувати бюджет на маркетингові послуги в аптеках (зокрема, необхідність залучення сторонніх підрядників, зв’язок із господарською діяльністю, кореляція з продажем)
- Антимонопольні нюанси маркетингових послуг: на що бажано звертати увагу під час укладання маркетингових договорів
12 травня — ТРУДОВІ НЮАНСИ ЗА ЧАСІВ КАРАНТИНУ: РОЗСТАВИМО КРАПКИ НАД «і»
ЧАСТИНА 2-га
- Профспілки і проблеми, які вони створюють
- Перехід на електронну трудову книжку
- Звільнення за результатами випробування — де роблять неочевидні помилки
- Неоформлення покладення обов’язків тимчасово відсутнього працівника — коли ризики реальні?
- Практика компаній і судові рішення у сфері укладення строкових трудових договорів
- Звільнення працівника згідно з пунктом 5 частини першої 41 КЗпП України (припинення повноважень посадових осіб) — проблеми визначення «посадової особи», підстави для звільнення посадової особи згідно з цією нормою, умови та порядок звільнення
- Поширені помилки у письмових трудових договорах та загальні рекомендації
- Інші актуальні питання для фармкомпаній
13 травня — НОВЕ В РОБОТІ З ПРОФЕСІОНАЛАМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
- Антикорупційні аспекти роботи з ПОЗ: категоризація ПОЗ та обмеження на роботу з ними
- Податкові аспекти роботи з ПОЗ: на що слід звертати увагу під час виплат ПОЗ або оплати за них
- Відбір ПОЗ для участі в різних активностях фармкомпаній — як оформлюємо
- Онлайн-робота з ПОЗ — вимога часу та можливості зниження ризиків
- Перспективи побудови роботи з ПОЗ з урахуванням останніх змін
14 травня — ОПОДАТКУВАННЯ ПРЕДСТАВНИЦТВ — ПРО ВІЧНЕ У ФАРМІ
- Чому використання представництв стає все більш проблемним (навіть постійних)
- Останні зміни в законодавстві та практиці податкових перевірок щодо визнання представництв постійними
- Новели законодавства щодо оподаткування постійних представництв, або Час змінювати форму присутності
- Трансформація представництв — нові формати у світлі останніх законодавчих змін
- Податкові перевірки представництв — до чого і як готуватися — алгоритм дій
- Оскарження результатів перевірок — найефективніші стратегії
15 травня — ПРАВО НА ПРОМО: МЕЖА РИЗИКУ
ЧАСТИНА 2-га
- Порівняльна реклама
- Кешбек покупцям
- Акції, пов’язані з фото чеків
- Рекламні елементи на упаковках лікарських засобів
- Поточні вимоги до маркування дієтичних добавок за Законом України «Про інформацію для споживачів…», свіжа практика АМКУ щодо маркування
Для реєстрації, будь ласка, звертайтеся до організаторів:
Ірина Максимовських,
проєкт-менеджер конференцій ТОВ «УкрКомЕкспо»,
тел.: +380 (50) 388-78-74;
e-mail:
Галина Брунь,
директор з маркетингу Юридичної фірми «ОМП»,
тел.: +380 (95) 497-66-05;
e-mail: [email protected].
Заявка для участі в онлайн-семінарах додається
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим