5–6 травня 2020 р. відбудеться вебінар «Валідація комп’ютеризованих систем»

27 Квітня 2020 1:48 Поділитися

Дата проведення вебінару: 5–6 травня 2020 р.

Тема вебінару: «Валідація комп’ютеризованих систем».

Вебінар проводить: Тарас Миколайович Філенко — GMP-консультант, фахівець з валідації/кваліфікації, консультант з галузевих систем менеджменту якості (GxP, ISO).

Цільова аудиторія: уповноважені особи, директори з якості, особи, відповідальні за впровадження та функціонування системи управління якістю, фахівці з кваліфікації та валідації, співробітники IT-відділів та інші фахівці підприємств, що здійснюють господарську діяльність з виробництва та оптової торгівлі лікарськими засобами.

Програма вебінару

  1. Нормативна база.

Огляд чинних нормативних документів.

  1. Терміни та визначення.

Огляд застосовуваної профільної термінології та визначень.

  1. Додаток 11 GMP EU (огляд).
  2. Загальні вказівки, управління ризиками, персонал, постачальники та провайдери послуг, валідація, дані, перевірка правильності, зберігання даних, роздруківки, аудит, зміна й управління конфігурацією, періодична оцінка, безпека, управління інцидентами, електронний підпис, випуск серії, безперервність бізнесу, архівування.
  3. IT-інфраструктура.

Інтерпретація поняття та загальний огляд.

  1. Категорії комп’ютеризованих систем.

Огляд категорій.

  1. Необхідна документація.

User Requirements Specification (URS) — специфікація вимог користувача, проект, Functional Specification (FS) — функціональна специфікація, Technical Specification (TS) — технічна специфікація, Configuration Specification (CS) — конфігураційна специфікація.

  1. Етапи валідації.

Розгляд необхідних етапів валідації.

  1. Валідаційна документація (валідаційний майстер-план (ВМП), валідаційні протоколи і валідаційні звіти IQ/OQ/PQ).
  2. Базовий перелік випробувань.
  3. Висновок.

Організаційні питання

Вебінар відбудеться 5–6 травня з 10:00 до 13:00 (за київським часом).

Тривалість: 6 год без урахування перерв.

Вартість за підключення до вебінару одного комп’ютера (учасника):

– 3680 грн;

– 150 дол. США;

– 125 євро.

ПДВ не сплачується.

Знижки:

50%  вартість кожного додаткового підключення у разі підключення більше одного комп’ютера до вебінару від однієї організації;

50% студентам за умови надання студентського квитка;

50% клієнтам Органу з оцінки відповідності ТОВ «УКРМЕДСЕРТ»;

30%  на новий вебінар, за умови оплати даного вебінару у квітні 2020 р.

Знижки не сумуються.

У вартість входить: інформаційне обслуговування, відеозапис вебінару, комплект навчальних матеріалів у форматі pdf, сертифікат у форматі pdf.

ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ ВЕБІНАРУ УЧАСНИКИ ОТРИМУЮТЬ СЕРТИФІКАТИ

ПОДАТИ ЗАЯВКУ НА УЧАСТЬ >>>

Детальну інформацію про всі заходи Навчального центру «УКРМЕДСЕРТ» ви знайдете на нашому сайті ukrmedcert.org.ua.

З питань реєстрації та оплати прохання звертатися за контактами, зазначеними нижче, будемо раді допомогти:

Людмила Якубенко 
тел.: +38 (067) 249-24-43
E-mail: [email protected]

Тетяна Мініч
тел.: +38 (067) 549-61-64
E-mail: [email protected]

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті