Дата проведення вебінару: 5–6 травня 2020 р.
Тема вебінару: «Валідація комп’ютеризованих систем».
Вебінар проводить: Тарас Миколайович Філенко — GMP-консультант, фахівець з валідації/кваліфікації, консультант з галузевих систем менеджменту якості (GxP, ISO).
Цільова аудиторія: уповноважені особи, директори з якості, особи, відповідальні за впровадження та функціонування системи управління якістю, фахівці з кваліфікації та валідації, співробітники IT-відділів та інші фахівці підприємств, що здійснюють господарську діяльність з виробництва та оптової торгівлі лікарськими засобами.
Програма вебінару
- Нормативна база.
Огляд чинних нормативних документів.
- Терміни та визначення.
Огляд застосовуваної профільної термінології та визначень.
- Додаток 11 GMP EU (огляд).
- Загальні вказівки, управління ризиками, персонал, постачальники та провайдери послуг, валідація, дані, перевірка правильності, зберігання даних, роздруківки, аудит, зміна й управління конфігурацією, періодична оцінка, безпека, управління інцидентами, електронний підпис, випуск серії, безперервність бізнесу, архівування.
- IT-інфраструктура.
Інтерпретація поняття та загальний огляд.
- Категорії комп’ютеризованих систем.
Огляд категорій.
- Необхідна документація.
User Requirements Specification (URS) — специфікація вимог користувача, проект, Functional Specification (FS) — функціональна специфікація, Technical Specification (TS) — технічна специфікація, Configuration Specification (CS) — конфігураційна специфікація.
- Етапи валідації.
Розгляд необхідних етапів валідації.
- Валідаційна документація (валідаційний майстер-план (ВМП), валідаційні протоколи і валідаційні звіти IQ/OQ/PQ).
- Базовий перелік випробувань.
- Висновок.
Організаційні питання
Вебінар відбудеться 5–6 травня з 10:00 до 13:00 (за київським часом).
Тривалість: 6 год без урахування перерв.
Вартість за підключення до вебінару одного комп’ютера (учасника):
– 3680 грн;
– 150 дол. США;
– 125 євро.
ПДВ не сплачується.
Знижки:
50% — вартість кожного додаткового підключення у разі підключення більше одного комп’ютера до вебінару від однієї організації;
50% — студентам за умови надання студентського квитка;
50% — клієнтам Органу з оцінки відповідності ТОВ «УКРМЕДСЕРТ»;
30% — на новий вебінар, за умови оплати даного вебінару у квітні 2020 р.
Знижки не сумуються.
У вартість входить: інформаційне обслуговування, відеозапис вебінару, комплект навчальних матеріалів у форматі pdf, сертифікат у форматі pdf.
ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ ВЕБІНАРУ УЧАСНИКИ ОТРИМУЮТЬ СЕРТИФІКАТИ
Детальну інформацію про всі заходи Навчального центру «УКРМЕДСЕРТ» ви знайдете на нашому сайті
З питань реєстрації та оплати прохання звертатися за контактами, зазначеними нижче, будемо раді допомогти:
Людмила Якубенко
тел.: +38 (067) 249-24-43
E-mail: [email protected]
Тетяна Мініч
тел.: +38 (067) 549-61-64
E-mail: [email protected]
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим