Щирість та креативність реклами від «Орісіл-Фарм», у якій замість акторів — співробітники компанії

15 Липня 2020 1:01 Поділитися

Сьогодні досить складно здивувати глядача креативною рекламою. Особливо, коли мова йде про лікарські засоби. Тому коли виникла необхідність зробити новий ролик для препарату Атоксіл з головним повідомленням «Дискомфорт в животі? Не терпи!», було очевидним шукати нестандартну та справді цікаву ідею. Але при цьому й не забувати про стратегічні цілі.

«Часто споживачі вважають, що дискомфорт або розлади в животі краще «перетерпіти».

Але терпіти може бути шкідливо. Тож ми мали пояснити, що Атоксіл допомагає при широкому спектрі проблем, які можуть проявлятися дискомфортом у животі, і здійснили це на тезі «не терпи», — розповідає Олексій Філановський, керуючий партнер стратегічного агентства Filberry.

Ідею, що містить у собі креативність, але й у той самий час повністю відповідає нашим стратегічним цілям, запропонувало креативне агентство Ragnarok.

«Наша ідея полягала в тому, щоб героями ролику стали звичайні люди і їх реальні асоціації з дискомфортом у животі. А те, що героями в підсумку виявилися співробітники компанії «Орісіл-Фарм», заслуга топ-менеджменту клієнта», — ділиться Надія Бармашина, Creative & Strategy lead креативного агентства Ragnarok.

Спочатку все виглядало, як складний виклик. Але ж в цьому й цікавість! Якщо ти зай­маєш одну з провідних позицій на ринку, то маєш робити щось таке, чого не робили до тебе.

«Атоксіл — препарат, відомий на ринку України, що займає одну з провідних позицій серед сорбентів. Завдання, яке ми ставимо перед собою, — стати беззаперечним лідером на ринку сорбентів. Тому ми обрали справді особливу ідею й масштабували її енергетично, залучивши до втілення тих, хто своєю щоденною працею створює Атоксіл задля захисту та відновлення здоров’я людей», — зазначає Наталія Кіщак, директор з розвитку «Орісіл-Фарм».

Після узгодження ідеї постало відповідальне завдання — пошук студії, що може якісно виконати всі продакшн- та постпродакшн-роботи. Треба було переконатися, що команда студії буде чітко розуміти поставлене завдання та реалізує проєкт з урахуванням найдрібніших деталей.

«На етапі підготовки була досить динамічна та продуктивна робота з художником, ми мали забезпечити кадр повітрям, але при тому підкреслити простір деякими eye catchers у корпоративних кольорах на бекграунді. Складність ролика полягала в тому, щоб зробити його нестандартним при статичному інтерв’ю людей. Ми вирішили використати дві камери з різною оптикою для отримання різної крупності під час монтажу. Зараз ми можемо точно зазначити, що результат є дійсно високоякісним: інтер’єр локації, образи героїв та влучні технічні рішення зробили ролик відмінним!», — ділиться враженнями Олена Волобуєва, виконавчий продюсер продакшн-студії Lumiere Production.

Дуже особливим моментом, який надихав творців ролику, була саме участь у зйомках команди співробітників. Вони точно знали, що працівники впораються з тонкощами роботи акторів, адже все наше життя — театр, а ми в ньому — актори. І все вийшло чудово. Це через реальне захоплення кожного з «Орісіл-Фарм» своєю справою та завдяки взаємній підтримці усіх, хто реалізовував цей проєкт. Це особистий внесок кожного в загальний успіх усієї команди!

«Так, звичайним людям буває нелегко компактно сформулювати думки перед камерою, але під час зйомок ми намагалися ставити зав­дання таким чином, щоб люди розуміли, чого ми хочемо досягти. Та в той же час ми знімали так, щоб реакції залишалися природними. Непрофесійні актори з готовністю приймали гру та із задоволенням імпровізували в кадрі», — додає режисер проєкту Олександр Стеколенко.

Зараз, коли всі роботи над роликом уже позаду, команда дійсно пишається отриманим результатом. Завдяки натхненній роботі всіх, хто працював над створенням цього відео, українські глядачі вже в липні побачать на своїх екранах креативну, корисну та неймовірно щиру рекламу.

З роликом можна ознайомитися, перейшовши за посиланням youtu.be/Ql2bMu_zPcQ.

За матеріалами, наданими «Орісіл-Фарм»
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті