Офіс великих платників податків ДПС звертає увагу на підвищення штрафів за порушення термінів зберігання первинних документів

21 Серпня 2020 10:28 Поділитися

Офіс великих платників податків Державної податкової служби України (ДПС) нагадує, що Законом України від 16.01.2020 р. № 466 внесено зміни до Податкового кодексу України (далі — ПКУ), зокрема в частині застосування штрафних санкцій за незбереження первинних документів, бухгалтерської та статистичної звітності.

Так, з 23 травня 2020 р. передбачено штраф у розмірі 1020 грн за:

  • незабезпечення платником податків зберігання первинних документів, облікових та інших регістрів, бухгалтерської та статистичної звітності, інших документів з питань обчислення і сплати податків та зборів протягом установлених ПКУ строків їх зберігання та/або
  • ненадання платником податків контролюючим органам оригіналів документів (крім документів, отриманих з Єдиного реєстру податкових накладних) чи їх копій при здійсненні податкового контролю у випадках, передбачених ПКУ, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 1020 грн.

Раніше за такі дії передбачався штраф у розмірі 510 грн.

Окрім цього, збільшено з 1020 до 2040 грн розмір штрафу за ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке саме порушення.

У відомстві нагадують, що платники податків мають забезпечувати зберігання первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством, а також документів, пов’язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом визначених законодавством термінів, але не менше ніж 1095 днів з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи. Для документів та інформації, необхідної для здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням, термін зберігання становить 2555 днів.

У разі неподання податкової звітності термін зберігання зазначених документів встановлено на рівні не менш ніж 1095 днів з дня здійснення відповідної господарської операції (для відповідних дозвільних документів — не менш ніж 1095 днів з дня завершення терміну їх дії).

У разі ліквідації платника податків первинні документи, регістри бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством, а також документів, пов’язаних із виконанням вимог законодавства, за період діяльності платника податків не менш ніж 1095 днів (2555 днів — для документів та інформації, необхідної для здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням), що передували даті ліквідації платника податків, в установленому законодавством порядку передаються до архіву.

За матеріалами officevp.tax.gov.ua

Цікава інформація для Вас:

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті