Типові помилки суб’єктів господарювання при подачі документів на отримання роз’яснень про наявність підконтрольних речовин у товарах

05 Жовтня 2020 11:02 Поділитися

Державна служба України з лікарських засобів та контролю за наркотиками нагадує, що помилки, які суб’єкти господарювання найчастіше допускають при підготовці до подачі заяви (листа) на отримання листів-роз’яснень щодо наявності підконтрольних речовин у товарах, виявляються в тому, що документи, які подаються до заяви (листа), повинні бути від імені виробника.

У документах повинен чітко вказуватися якісний та кількісний (хімічний) склад продукції, а назва товарів у документах і в заяві має співпадати. Якщо технічна документація від виробника написана іноземною мовою, до неї необхідно надати переклад.

Окрім того, пакет супровідних документів і заява (лист) завіряються суб’єктом господарювання на кожній сторінці.

За матеріалами dls.gov.ua

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті