Міністерство охорони здоров’я України інформує, що запровадило новий сервіс надання віддалених консультацій через Національний контакт-центр із питань протидії поширенню COVID-19. Передбачається, що з часом перелік лікарів, які консультуватимуть громадян через контакт-центр, буде розширюватися.
«Орієнтуючись на запити, які надходять до контакт-центру МОЗ, ми постійно розширюємо його можливості та перелік послуг, які можна отримати за допомогою наших операторів. Багато питань, які вже опрацював контакт-центр, було пов’язано з потребою громадян саме в медичних консультаціях. Через це з метою надання віддаленої консультативної допомоги МОЗ вирішило залучити до роботи в контакт-центрі медичних працівників», — заявив міністр охорони здоров’я Максим Степанов.
Також він зазначив, що наразі контакт-центром МОЗ вже надано більше 350 медичних консультацій. Планується, що після аналізу запитів буде збільшено кількість медичних працівників, залучених у віддалених консультаціях.
«Ситуації бувають різні — хтось не має сімейного лікаря, а хтось не може йому додзвонитися. Зараз у постійному режимі ми аналізуємо оброблені контакт-центром запити задля розширення переліку фахівців, які надаватимуть віддалені консультації. Наше головне завдання — надати ефективну, швидку та якісну допомогу всім, хто звернувся в контакт-центр МОЗ із питаннями щодо COVID-19», — резюмував очільник МОЗ.
За матеріалами moz.gov.ua
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим