Всесвітня організація охорони здоров’я (ВООЗ) і YouTube об’єднали зусилля і створили
Через 9 міс з початку соціального дистанціювання, ізоляції та інших профілактичних заходів соціальний ролик нагадує глядачам про необхідність зберігати пильність і продовжувати вживати заходів для запобігання поширенню вірусу, оскільки люди в багатьох частинах світу звикли збиратися в сезон свят.
Відео озвучив актор і комік Джон Глейзер (Jon Glaser). У короткому анімаційному ролику представлені рекомендації ВООЗ про те, що за можливості слід залишатися вдома, надягати маску, якщо потрібно кудись піти, варто мити руки і триматися подалі від інших людей у громадських місцях.
У ролику також даються поради стосовно того, як поводитися під час деяких звичайних святкових заходів, які можуть призвести до подальшого поширення COVID-19:
- поїздки (подумайте двічі!);
- масові заходи (розверніться й вирушайте додому!);
- відвідування родичів, які перебувають у групі ризику (спробуйте поспілкуватися із ним через відеозв’язок!).
За матеріалами who.org
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим