Новий соціальний ролик від ВООЗ та YouTube — набір сценаріїв для безпечних новорічних свят

30 Грудня 2020 10:00 Поділитися


Всесвітня організація охорони здоров’я (ВООЗ) і YouTube об’єднали зусилля і створили яскраву гумористичну соціальну рекламу, щоб допомогти людям боротися з втомою від COVID-19 напередодні свят.

 Через 9 міс з початку соціального дистанціювання, ізоляції та інших профілактичних заходів соціальний ролик нагадує глядачам про необхідність зберігати пильність і продовжувати вживати заходів для запобігання поширенню вірусу, оскільки люди в багатьох частинах світу звикли збиратися в сезон свят.

Відео озвучив актор і комік Джон Глейзер (Jon Glaser). У короткому анімаційному ролику представлені рекомендації ВООЗ про те, що за можливості слід залишатися вдома, надягати маску, якщо потрібно кудись піти, варто мити руки і триматися подалі від інших людей у громадських місцях.

У ролику також даються поради стосовно того, як поводитися під час деяких звичайних святкових заходів, які можуть призвести до подальшого поширення COVID-19:

  • поїздки (подумайте двічі!);
  • масові заходи (розверніться й вирушайте додому!);
  • відвідування родичів, які перебувають у групі ризику (спробуйте поспілкуватися із ним через відеозв’язок!).

За матеріалами who.org

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті