14 квітня заступник міністра охорони здоров’я України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Ярослав Кучер повідомив, що за час роботи контакт-центру МОЗ з протидії COVID-19 до нього звернулося 385 тис. осіб. За цей час 64 тис. дзвінків оброблено автоматичними системами, 320 тис. дзвінків — операторами контакт-центру. 274 тис. дзвінків прийнято та опрацьовано без черг. 46 тис. звернень потребували додаткових уточнень і особам, які телефонували, оператори контакт-центу передзвонили для надання відповіді. 14 тис. дзвінків оформлено як звернення від громадян і на них було надано відповідь.
Доповідач нагадав, що в кожному регіоні України призначено відповідальних осіб, які в разі необхідності надають протягом 48 год відповідь особам, які телефонували в контакт-центр. Тобто питання, які потребують додаткового уточнення, обробляються цими відповідальними особами.
Також збільшилася кількість звернень з питань, пов’язаних з вакцинацією. Зокрема, серед таких дзвінків 83% стосуються питань запису на вакцинацію, яку розпочато з 1 березня.
Записатися можна через Єдиний портал електронних послуг «ДІЯ» або мобільний додаток «ДІЯ» і контакт-центр МОЗ за номером 0 800 60-20-19.
Станом на 23:00 13 квітня до листа очікування на вакцинацію записалися 449 960 осіб.
Окрім того, Я. Кучер поінформував, що 13 квітня МОЗ направило на розгляд Уряду проєкт розпорядження КМУ «Про затвердження Плану заходів щодо реалізації Концепції електронної охорони здоров’я».
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим