Інтеграція освіти та бізнесу: маркетинг-плани студентів НМУ імені О.О. Богомольця оцінили представники фармбізнесу

20 Квітня 2021 9:46 Поділитися

«Наука — полководець, а практика — її солдати», —  Леонардо да Вінчі.

16 квітня 2021 р. вперше в Національному медичному університеті (НМУ) імені О.О. Богомольця на кафедрі організації та економіки фармації проведено захист студентських проєктів за участю представників бізнесу, які долучилися до оцінювання студентських робіт.

Отримувати якісні теоретичні знання — дуже важливо, та ще важливіше — вміти їх застосовувати на практиці.

Протягом цілого семестру студенти вивчали міжнародний маркетинг у фармації та працювали над власними проєктами — маркетинг-планами виходу брендів лікарських засобів на міжнародні ринки. Розроблені маркетинг-плани були представлені на захист комісії, до складу якої увійшли в тому числі представники вітчизняних та міжнародних фармацевтичних компаній.

Пресслужба «Щотижневика АПТЕКА»

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті