Впровадження COVID-сертифікатів в Україні: Кабмін затвердив відповідну постанову

Кабінет Міністрів України постановою від 29.06.2021 р. № 677 впроваджує COVID-сертифікати в країні. Це цифровий документ, який буде підтверджувати вакцинальний статус громадянина, негативний результат тестів, проведених методом полімеразної ланцюгової реакції, а також те, що людина одужала від COVID-19. Зауважимо, що ця постанова набула чинності, оскільки оприлюднена в газеті «Урядовий кур’єр» № 126 від 02.07.2021 р.

У Порядку формування та використання сертифіката, що підтверджує вакцинацію від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, негативний результат тестування або одужання особи від зазначеної хвороби (далі — Порядок), затвердженому постановою № 677, зазначається, що підставами для формування COVID-сертифіката буде наявність внесеної до центральної бази даних в установленому порядку інформації про:

  • вакцинацію від COVID-19 особи, щодо якої сформовано запит;
  • тестування на COVID-19 особи, щодо якої сформовано запит;
  • факт одужання від COVID-19 особи, щодо якої сформовано запит.

Кожному COVID-сертифікату присвоюватиметься унікальний електронний ідентифікатор та формуватиметься QR-код.

До відомостей, що міститимуться у міжнародному сертифікаті вноситимуться, зокрема:

  • прізвище, ім’я власника українською мовою та латинськими літерами;
  • дата народження власника;
  • дані щодо:
  • вакцинації від COVID-19 (інформація про вакцину, кількість доз вакцини відповідно до інструкції для медичного застосування лікарського засобу, порядковий номер отриманої дози вакцини та дата введення останньої дози, країна вакцинації);
  • негативного результату тестування на COVID-19 (інформація про тест, дата і час забору зразка біологічного матеріалу та отримання результату дослідження, інформація про суб’єкта господарювання, що має ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики та провів дослідження);
  • одужання особи від COVID-19 (дата першого позитивного результату тестування на COVID-19) тощо.

Що стосується відомостей, які вноситимуться у внутрішній сертифікат, до них належатиме наступна інформація:

  • прізвище, ім’я власника українською мовою;
  • дата народження власника;
  • унікальний номер сертифіката;
  • кінцева дата строку дії сертифіката.

Строк дії міжнародного та внутрішнього COVID-сертифіката України визначатиметься клінічними критеріями його формування та використання, наведеними в додатку.

Також зазначається, що COVID-сертифікати та їх копії в паперовій формі матимуть однакову юридичну силу.

Разом з тим COVID-сертифікат не видаватиметься у разі, якщо:

  • запитувач не надав однозначної згоди на передачу та поширення Національною службою здоров’я України персональних, зокрема медичних, даних уповноваженій установі;
  • запитувач надіслав запит щодо особи, стосовно якої в Реєстрі пацієнтів центральної бази даних не зазначена інформація про запитувача як про законного представника особи;
  • відсутні персональні та/або медичні дані, необхідні для формування COVID-сертифіката.
Пресслужба «Щотижневика АПТЕКА»
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*