20 год освітнього контенту про діджитал-маркетинг для Фарми: в Україні протягом тижня триватиме UPDF

15 Вересня 2021 5:39 Поділитися

Особлива знижка за промокодом!

Уже менше, ніж за 3 тиж (починаючи з 28.09.2021 р.) почнеться традиційний, найбільший за кількістю спікерів та освітнього контенту захід для менеджерів фармацевтичного бізнесу — Ukrainian Pharma & Digital Forum (UPDF).

Головна мета UPDF: надати менеджменту фармацевтичних компаній знання, необхідні для більш ефективної роботи задля зниження ризиків неетичної конкуренції та корупційних проявів у царині «digital marketing».

Спікерами UPDF виступатимуть практики з галузі реклами та маркетингу, представники компаній: Fedoriv Agency, isdgroup, Viseven, Vintage Web Production, Postman, Kantar, Proxima Research, Horizon Capital, HASHTAG, Liki24.com, adventa.mullenlowe, Dentsu Ukraine, ThePharmaMedia, ams.agency, 1+1 Digital, Nostra Communications Group, MAPH та ін.

Насичена програма UPDF-2021 включатиме 10 освітніх онлайн-проявів: 5 тематичних вебінарів, 2 майстер-класи, 1 конференцію та 2 круглих столи, у яких візьмуть участь представники галузевих спільнот і найбільші гравці ринку.

Контент Форуму буде поділено на 3 частини: маркетинг для пацієнта, маркетинг для фармацевта та маркетинг для лікаря, і кожен представник Фарми зможе обрати для себе комфортний режим сприйняття інформації, адже онлайн-формат Форуму дозволяє переглядати доповіді, слайди та графіки у записі в зручний для користувача час.

Упродовж останніх тижнів у спільноті маркетологів жваво обговорюється загроза для медіа, якою став Указ Президента (що базується на рішенні Ради національної безпеки і оборони України) щодо мораторію на розміщення реклами фармацевтичної продукції. Cаме з метою подолання цього ризику в межах UPDF буде проведено галузевий круглий стіл «FOUR DRUGS», під час якого представники бізнес-спільноти, виробників та фахівців у галузі реклами розглянуть питання взаємодії медіа (у разі введення мораторію) та буде обговорено ініціативи щодо зміни певних правил промоції Rх-препаратів (через легальні та етичні digital-канали).

На другому круглому столі («MIS Advertising») буде розглянуто співпрацю медичних інформаційних систем із фармацевтичними компаніями (етичні, законодавчі, організаційні та інші аспекти).

Організатори обіцяють, що цього року UPDF буде ще більш пізнавальним та практичним, адже спікери готують унікальні презентації та доповіді, що будуть включати практичні кейси та аналітичну інформацію, яка необхідна для вибору більш якісних та ефективних маркетингових рішень.

Форум проходитиме за сприяння Всеукраїнської рекламної коаліції, Європейської Бізнес Асоціації (ЕБА), Асоціації виробників інноваційних ліків «АПРаД», Асоціації представників міжнародних фармацевтичних виробників (АІРМ), Асоціації «Виробники ліків України» (АВЛУ) та ГС «ІХЕЛС», інформаційними партнерами форуму є: «Щотижневик АПТЕКА», ThePharmMedia та accemedin.com, а HR-партнером виступатиме «ФармаПерсонал».

Протягом тижня (28.09–05.10.2021 р.) працівники фармкомпаній, аптечних мереж, дистриб’юторів, а також медичних закладів та різних агенцій зможуть отримувати корисну та унікальну інформацію, яку буде надано в межах форуму.

Продаж квитків уже в розпалі (саме зараз діє спеціальна знижка «Незалежність).

Увага! За промокодом «Еженедельник Аптека» — додаткова знижка 5%.

Чекаємо на вас: bit.ly/2X5ORVK!

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:

Організатор форуму: «Маркетингова агенція громадського здоров’я» — компанія, яка створює освітній контент та проводить освітні заходи для професіоналів галузі охорони здоров’я.

Партнери:  

  1. Головний інформаційний партнер: «Щотижневик АПТЕКА» — найбільший та найголовніший канал інформації зі всього світу для працівників фармацевтичної галузі;
  2. Інформаційний партнер: ThePharmMedia — оновлена інтернет-газета, в якій зібрано цікавий та актуальний контент про Фарму і суміжні галузі;
  3. Спеціальний інформаційний партнер: Accemedin.com — платформа для безперервного професійного розвитку лікарів та інших професіоналів галузі охорони здоров’я;
  4. HR-партнер: «ФармаПерсонал» — сучасна та авторитетна компанія з підбору фармацевтичного персоналу.

Форум проходить за сприяння:

  1. Всеукраїнської рекламної коаліції — професійного об’єднання найвпливовіших рекламістів та маркетологів України;
  2. EBA — найбільшого об’єднання представників іноземного, європейського та вітчизняного бізнесу в Україні;
  3. APRAD — Асоціації виробників інноваційних ліків;
  4. AIPM Ukraine — асоціації представників міжнародних фармацевтичних виробників України;
  5. АВЛУ — Асоціації «Виробники ліків України».
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті