Pfizer звільняє сотні медичних представників у США, оскільки компанія переходить на цифрові рейки на тлі пандемії та відходить від особистих зустрічей.
У заяві для Fierce Pharma Marketing йдеться про наступне: «Ми стаємо більш сфокусованою та інноваційною біофармацевтичною компанією та розвиваємо спосіб взаємодії з медичними працівниками у світі, що все більше цифровізується… У нашу кадрову політику будуть внесені деякі зміни, щоб забезпечити належний досвід та ресурси для задоволення потреб, що розвиваються».
Про перехід компанії у світ цифрових технологій повідомив генеральний директор Pfizer Альберт Бурла (Albert Bourla) на конференції J.P. Morgan Healthcare Conference 2022. «Частина наших зусиль щодо подолання COVID-19 була дуже успішною через оцифровку», — зазначив він.
Pfizer не самотній у відмові від послуг медичних представників у «реальному світі»: рік тому «Amgen» також звільнила 500 робочих місць у США — в основному в зовнішній службі. Але надходять і деякі попереджувальні ознаки, зокрема від аналітичних компаній «Accenture» та Indegene, що прагнення до цифрових технологій призводить до того, що лікарі стають «перевантаженими, заспамленими та втомленими» з вини фармацевтичних маркетологів, які просувають рекламу ліків і не можуть адаптувати інформацію. Так, 55% медичних працівників, які взяли участь у масштабному дослідженні компанії «Indegene», зазначили, що вони перевантажені контентом, який надходить від фармацевтичних компаній. Тому фармацевтичним компаніям доведеться вкладати кошти в розширення масштабів персоналізації та впровадження нових можливостей для розробки контенту.
Повідомляють також, що Pfizer і партнер BioNTech збираються заробити близько 40 млрд дол. США на продажу вакцин від COVID-19 у 2022 р., а новий противірусний препарат Paxlovid також допоможе заробити ще більше.
За матеріалами www.fiercepharma.com
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим