Компанія Proxima Research International не тупцює на місті навіть в умовах війни

04 Березня 2022 1:28 Поділитися

Україна продовжує протистояти військовій агресії з боку Російської Федерації. У цей складний для країни час компанія Proxima Research International продовжує супровід вже існуючих сервісів, а також, дотримуючись наміченої стратегії розвитку, впроваджує нові. Наразі компанією започатковано новий сервіс, який дозволяє з початку 2022 р. моніторувати обсяги продажу власних торгових марок (ВТМ) аптечних мереж. Сервіс дозволяє відслідковувати аптечний продаж ВТМ у грошовому та натуральному вираженні, а також у валютному еквіваленті для всіх категорій товарів. Також дані щодо аптечного продажу ВТМ доступні у всіх розрізах для відповідних категорій товарів. Сервіс вже доступний для клієнтів компанії. При підготовці матеріалу використані дані аналітичної системи дослідження ринку «PharmXplorer»/«Фармстандарт» компанії «Proxima Research»

На сьогодні в Україні сегмент ВТМ активно розвивається, обсяги продажу постійно збільшуються (рис. 1). За підсумками 8 тиж 2022 р. загальні обсяги аптечного продажу ВТМ товарів «аптечного кошика» (лікарські засоби, медичні вироби, косметика та дієтичні добавки) становить 333 млн грн та 13,6 млн упаковок.

Рис. 1. Потижнева динаміка обсягів аптечного продажу ВТМ товарів «аптечного кошика»

У загальних обсягах продажу ВТМ найбільша частка припадає на дієтичні добавки як у грошовому, так і у натуральному вираженні (рис. 2). Також значну частку проданих ВТМ акумулюють медичні вироби.

Рис. 2. Частка продажу ВТМ  різних категорій у загальних обсягах продажу за 8 тиж 2022 р.

На фоні екстенсивної консолідації аптечних мереж частка продажу ВТМ стає все більш помітною у загальних обсягах аптечного продажу товарів «аптечного кошика» (лікарські засоби, медичні вироби, косметика та дієтичні добавки). За підсумками 8 тиж 2022 р. частка ВТМ у загальних обсягах ринку становить 1,2% у грошовому та 4,6% у натуральному вираженні. Втім за окремими категоріями товарів «аптечного кошика» частка ВТМ доволі суттєва (рис. 3). Найменша частка ВТМ фіксується для лікарських засобів, що пов’язано із більш складною процедурою реєстрації та більш вагомою регуляторикою.

Рис. 3. Частка продажу ВТМ  у загальних обсягах продажу різних категорій товарів «аптечного кошика» за 8 тиж 2022 р.

Серед виробників ВТМ — переважно українські компанії (рис. 4).

Рис. 4. Топ-10 виробників ВТМ  різних категорій товарів «аптечного кошика» за обсягами аптечного продажу за 8 тиж 2022 р.

Про компанію Proxima Research International

Компанія Proxima Research International — міжнародний провайдер даних, технологій та сервісів для сфери охорони здоров’я, рішення якого представлені у понад 40 країнах світу. Завдяки більше ніж 20-річній експертизі та широкому колу партнерів у всьому світі Proxima Research International надає своїм клієнтам інноваційні та експертні рішення у сфері ринкових даних, інтеграції та підтримки CRM/ETMS, управління базами даних HCP/HCO, омніканального маркетингу, впровадження BI-рішень, маркетингових досліджень і консалтингу з розвитку фармацевтичного бізнесу. Такі широкі можливості дозволяють проводити аудити ринків, надавати дані у сфері бізнес-аналітики та процесингу даних, оцінювати ефективність промоції та взаємодії з клієнтами, підвищувати ефективність бізнесу шляхом впровадження кросплатформенних рішень з використанням AI, big data та інших інноваційних технологій.

Пресслужба «Щотижневик АПТЕКА»

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті