Інформація щодо отримання затверджених реєстраційних документів у сканованому вигляді

06 Червня 2022 4:10 Поділитися

Наказом ДП «Державний експертний центр МОЗ України» (ДЕЦ) від 24.05.2022 р. № 68 внесено зміни до вартості інформаційно-консультативних та інших послуг, що надаються центром у частині «Інформаційно-консультативні послуги», а саме: надання сканованих копій реєстраційних документів (реєстраційного посвідчення/вкладки до реєстраційного посвідчення, інструкції для медичного застосування лікарського засобу, методів контролю якості та змін до них тощо) (далі — скановані документи).

Для отримання сканованих документів заявнику/представнику заявника необхідно надати листа у довільній формі із зазначенням торгівельної назви лікарського засобу; виду, розміру та комплектності упаковки; назв заявника/виробника(ів), наказу МОЗ України, яким затверджено реєстраційні документи, та електронної адреси, на яку надсилати рахунок-специфікацію.

Підготовка рахунку-специфікації на сплату процедури та видача сканованих документів відбувається за наявності кольорової скан-копії оригіналу довіреності від заявника/представника заявника (для перевірки його повноважень).

Після оплати послуги та перевірки повноважень заявника/представника заявника підготовлені скановані документи буде надіслано на офіційну електронну адресу заявника/представника заявника, зазначену в листі.

Листи щодо отримання сканованих копій реєстраційних документів з підтвердженням повноважень заявника/представника заявника може бути надіслано на електронну адресу: [email protected] або подано в паперовому вигляді у встановленому порядку.

За матеріалами www.dec.gov.ua

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті