Виконання платником податків своїх обов’язків під час воєнного стану: що необхідно знати?

05 Вересня 2022 11:41 Поділитися

Державна податкова служба України (ДПС) інформує, що наказом Міністерства фінансів від 29.07.2022 р. № 225 затверджено «Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов’язків, визначених у пп. 69.1 п. 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України» (далі — Порядок), Зазначений наказ набуває чинності з дня його офіційного опублікування. У повідомленні підкреслюється, що наказ буде опубліковано 6 вересня 2022 р.

Порядок визначає процедуру підтвердження платниками податків можливості чи неможливості, до припинення або скасування воєнного стану на території України, своєчасного виконання податкового обов’язку щодо:

  • дотримання термінів сплати податків та зборів;
  • подання звітності;
  • реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних;
  • розрахунків коригування;
  • подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо.

Дія цього Порядку поширюється на платників податків — фізичних осіб — резидентів України, зокрема самозайнятих осіб, юридичних осіб (резидентів і нерезидентів України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об’єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об’єктом оподаткування, та на яких покладено обов’язок зі сплати податків та зборів, подання звітності, виконання інших обов’язків, передбачених Податковим кодексом України або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Окремими додатками до Порядку передбачено:

  • перелік документів, що підтверджують неможливість платника податків — юридичної особи, зокрема щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, своєчасно виконати свій податковий обов’язок, у тому числі обов’язок податкового агента;
  • перелік документів, що підтверджують неможливість платника податків — фізичної особи, зокрема самозайнятої особи, своєчасно виконати свій податковий обов’язок, у тому числі обов’язок податкового агента;
  • рішення/попереднє рішення щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов’язку.

Заяву та підтверджувальні документи платнику варто подати до 30 вересня.

ДПС зауважує, що контролюючий орган розглядає подану заяву та документи впродовж 20 календарних днів за днем їх отримання та приймає відповідне рішення. Якщо підтверджувальних документів недостатньо — контролюючий орган направляє платнику попереднє рішення з пропозицією надати протягом 10 календарних днів конкретні додаткові документи на підтвердження зазначених у заяві підстав.

Рішення/попереднє рішення направляється платнику податків у порядку, встановленому Податковим кодексом України.

Рішення контролюючого органу може бути оскаржене відповідно в адміністративному чи судовому порядку.

За матеріалами tax.gov.ua

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті