Оновлено англійські стандарти щодо отримання ліків вдома

07 Лютого 2024 11:05 Поділитися

Королівське фармацевтичне товариство Великої Британії (Royal Pharmaceutical Society — RPS) оновило професійні стандарти з догляду вдома (Homecare Services). Опубліковані вперше у 2013 р., вони спрямовані на забезпечення постійного високоякісного «домашнього» догляду за пацієнтами, які отримують ліки та супутні послуги, які раніше надавалися в лікарнях.

Служби з догляду вдома доставляють ліки та будь-яку необхідну супутню допомогу безпосередньо додому пацієнтові за його згодою. Стандарти були вдосконалені з урахуванням зростання та складності послуг з догляду вдома, із суттєвими змінами порівняно з версією 2013 р.

Принципи надання послуг розділено на три групи (домени) (таблиця).

Таблиця. Три розділи Стандарту з догляду вдома
Розділи (домени) Деякі принципи
1. Досвід пацієнта Пацієнти матимуть доступ до відкритих каналів зв’язку та різноманітних способів надіслати відгук про свій догляд та досвід роботи з послугами догляду на дому
2. Управління, комплаєнс і безпека пацієнтів у рамках догляду вдома Усі члени команди забезпечують належне операційне управління
3. Лідерство та персонал Головний фармацевтичний фахівець працюватиме з головним медичним та головним сестринським фахівцями

Послуги з догляду вдома надаються багатопрофільною командою працівників охорони здоров’я, включаючи, але не обмежуючись такими:

  • практикуючі лікарі;
  • медсестри;
  • фармацевти;
  • фармацевтичні техніки;
  • інші фахівці охорони здоров’я, у тому числі фізіотерапевти, ерготерапевти, логопеди, дієтологи;
  • допоміжні працівники охорони здоров’я, в тому числі адміністративно-фінансовий персонал;
  • фахівці з обробки персональних даних (Caldicott Guardians);
  • спеціалісти із захисту даних;
  • старші спеціалісти з питань інформаційних ризиків;
  • фахівці з питань охорони дитинства;
  • фахівці з комунікацій (Freedom to Speak up Guardians);
  • фахівці з безпеки ліків;
  • фахівці з безпеки медичних виробів.

Зокрема, головний фармацевтичній фахівець впроваджує заходи із забезпечення якості послуг з догляду на дому за допомогою регулярних процесів управління, звітування про управління ризиками.

Стандарти покликані допомогти пацієнтам забезпечити постійну якість послуг з догляду вдома, незалежно від постачальника, а також захистити їх від інцидентів, яких можна було б уникнути, та допомогти їм отримати найкращі результати від своїх ліків.

За матеріалами www.rpharms.com

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті