#409 | Еженедельник АПТЕКА

Компания “Феникс” приобретает контрольный пакет акций компании “Тамро”

Немецкая оптовая компания “Феникс” и шведская государственная фармацевтическая компания “Апотекет” заключили договор о покупке контрольного пакета – 22 миллионов акций скандинавской оптовой компании “Тамро”.

Пленум правління українського наукового товариства кардіологів

24-26 вересня 2003 р. в Києві відбувся пленум правління Українського наукового товариства кардіологів за міжнародною участю “Атеросклероз та ішемічна хвороба серця: сучасний стан проблеми. Артеріальна гіпертензія як фактор ризику ішемічної хвороби серця; профілактика ускладнень”. Організатором пленуму виступив Інститут кардіології ім. М.Д. Стражеска АМН України. Активну участь в організації пленуму брали Наукове товариство та Асоціація кардіологів України, Інститут серцево-судинної хірургії АМН України. Були присутні провідні вчені-кардіологи, кардіохірурги, терапевти, обласні спеціалісти, співробітники профільних кафедр та студенти вищих медичних закладів, академій післядипломної освіти лікарів. У роботі пленуму також взяли участь представники провідних вітчизняних та закордонних фармацевтичних фірм – виробників лікарських засобів, які застосовуються в терапії ІХС та артеріальної гіпертензії.

Результати дослідження ПРЕСТАРІУМ® збільшує тривалість життя пацієнтів з ІХС незалежно від ступеня кардіоваскулярного ризику

У рамках пленуму правління Українського наукового товариства кардіологів з міжнародною участю “Атеросклероз і ішемічна хвороба серця: сучасний стан проблеми. Артеріальна гіпертензія як фактор ризику розвитку ІХС; профілактика ускладнень” відбувся науково-практичний семінар з міжнародною участю “Доказова медицина у запобіганні кардіоваскулярним ускладненням: результати дослідження EUROPA (EUropean trial on Reduction Of cardiac events with Perindopril in stable coronary Artery disease)”.

Содействие рациональному использованию лекарственных средств: основные слагаемые перспективные направления лекарственной политики ВОЗ, 2002 г

Опубликовано Всемирной организацией здравоохранения в 2002 г. под названием: Promoting rational use of medicines:core components (WHO/EDM/2002.3). © World Health Organization 2002. Генеральный директор Всемирной организации здравоохранения предоставил права на перевод настоящего документа на русский язык издательству “Морион”, которое несет полную ответственность за адекватность перевода и имеет на него соответствующие авторские права.
С помощью разработанных ВОЗ показателей использования лекарственных средств можно оценить общий уровень назначений лекарственных средств и качество лечения в учреждениях системы первичной медицинской помощи.
ВОЗ в сотрудничестве с другими заинтересованными организациями ведет ряд курсов по обучению оценке использования медикаментов и осуществлению мероприятий для содействия более рациональному использованию лекарственных средств.

Державна інспекція з контролю якості лікарських засобів Міністерства охорони здоров’я УкраїниПрипис від 19.09.03 р. № 3222/07-20

Заборонено реалізацію (торгівлю), зберігання та застосування лікарського засобу Фурацилін, таблетки по 0,1 г, № 12, серії 110902, виробництва AT “Галичфарм”, м. Львів.

Інформація про проведення тендерів
(термін подання від 06.10.2003 р.)

  Предмет закупівлі Замовник Термін подання Термін розкриття Номер оголошення у ВДЗ Вакцини для лікування людини — 6000 доз Державний комітет у справах охорони Державного кордону України 14.10.2003 р. 10.00 14.10.2003 р. 11.00 5952 Медичне устаткування (мамографічна установка) — 1 од. Кіровоградський обласний онкологічний диспансер 14.10.2003 р. 09.00 14.10.2003 р. 10.00 5982 Інсулін “Лантус” — 3 мл […]

Державна інспекція з контролю якості лікарських засобів Міністерства охорони здоров’я УкраїниПрипис від 16.09.03 р. № 3189/07-1

Державна інспекція з контролю якості лікарських засобів МОЗ України нагадує про необхідність зберігання в архіві підприємств зразків всіх вироблених лікарських засобів в кількості, достатній для проведення аналізу якості за всіма показниками АНД.

Ключ к успеху лекарственного препарата

Ведущие фармацевтические фирмы не жалеют средств на то, чтобы закрепить в памяти потребителей названия своих лекарственных препаратов посредством самых современных рекламных технологий. Главным “персонажем” рекламных роликов и статей становится торговое название лекарственного средства (ЛС). От его яркости, лаконичности и благозвучности зависит популярность ЛС среди потребителей. Это тот блок информации, который, будучи доведенным до сознания клиента, определяет его поведение на рынке ЛС. Без наличия успешного торгового названия ЛС его производитель не участвует в активной конкуренции.