Кодекс маркетингової практики: правила гри визначені
Дата 12 лютого 2004 р. буде записана в літописі фармацевтичного ринку України як одна з визначних. Цього дня представники 25 фармацевтичних компаній – членів Європейської Бізнес Асоціації (ЄБА), що працюють на фармацевтичному ринку України, урочисто підписали “Кодекс маркетингової практики фармацевтичних виробників та їхніх представництв (компаній)” (далі – Кодекс), розроблений ЄБА. Ця подія відбулася у приміщенні представництва Європейської Комісії в присутності її посла, голови представництва Европейської Комісії в Україні п. Норбера Жустена, який зазначив, що підписання Кодексу – підтвердження того, що конкретні досягнення Європейського Союзу, європейського бізнесу впроваджуються і в Україні. Кореспондент “Щотижневика АПТЕКА” звернувся до учасників заходу з проханням прокоментувати цю подію.