Зміст номера #499

ОТС-препараты. Не рекламой единой…Промоционная активность в I квартале 2005 г.

I квартал 2005 г. привнес существенные изменения в структуру фармацевтического рынка Украины. Объединение некоторых крупнейших компаний-производителей, смещение пика заболеваемости на грипп и другие ОРЗ и все более интенсивное насыщение импортной продукцией украинского рынка ЛС наложило отпечаток на его структуру в целом.

Приписвід 20.07.2005 р. № 2542/07-22

На підставі встановлення фактів невідповідності вимогам аналітичної нормативної документації до реєстраційного посвідчення, ЗАБОРОНЕНО реалізацію (торгівлю), зберігання та застосування всіх серій лікарського засобу НІМЕСИН ПЛЮС, таблетки № 10 виробництва «Сінмедик Лабораторіз», Індія.

Державне підприємство «Український науково-дослідний центр фармації» 29 липня 2005 р. у Києві проводить інформаційно-консультативний семінар

Державне підприємство «Український науково-дослідний центр фармації» 29 липня 2005 р. у Києві проводить інформаційно-консультативний семінар на тему:
«Зміни у порядку ліцензування господарської діяльності з роздрібної та оптової торгівлі лікарськими засобами. Нормативно-правове регулювання діяльності аптечних закладів»

Приписвід 20.07.2005 р. № 2544/07-22

На підставі встановлення фактів невідповідності вимогам аналітичної нормативної документації до реєстраційного посвідчення ЗАБОРОНЕНО реалізацію (торгівлю), зберігання та застосування всіх серій лікарського засобу ГЕПАФІЛ, капсули № 50 виробництва «Центральна фармацевтична фабрика № 25 — УФАГЕ», В’єтнам.

Аналіз регуляторного впливу проекту наказу Міністерства охорони здоров’я України «Про внесення змін до наказу МОЗ України від 09.07.2003 р. № 313»

На публічне обговорення виноситься проект наказу Міністерства охорони здоров’я України “Про внесення змін до наказу МОЗ України від 09.07.2003 р. № 313”

Інформація про результати проведення торгів (тендерів) щодо закупівель товарів (робіт, послуг) за рахунок державних коштів

Документ в форматі PDF Для ознайомлення необхідно використовувати Adobe Acrobat Reader, який можна безкоштовно отримати на сервері Adobe. ???????????

Кому и зачем нужен брэндинг фармпрепаратов?

Увеличение количества препаратов, представленных на рынке, диктует фармацевтическим компаниям необходимость применения специальных маркетинговых стратегий. Одним из мощных средств, позволяющих повысить потребление продукта за счет формирования устой¬чивой дифференциации его от аналогов, является брэндинг, технологиям которого применительно к фармацевтической отрасли в мире уделяется большое внимание.

Який шлях обрати? Вивчення біоеквівалентності препаратів в Україні

Як вже повідомлялося («Щотижневик АПТЕКА», № 27 (498) від 11 липня 2005 р.) 24 червня 2005 р. у м. Києві ДП «Державний фармакологічний центр» МОЗ України було організовано семінар на тему «Підходи до вивчення біоеквівалентності генеричних лікарських засобів в Україні». Продовжуємо огляд проблем, які були винесені на обговорення учасниками семінару.