Зміст номера: #622

Правила належної промоції. Перший крок до професійного самоврядування

В сьогоднішньому номері «Щотижневика АПТЕКА» до уваги читачів представлено проект Правил належної промоції лікарських засобів на ринку України. Прокоментувати ці правила ми попросили заступника голови Державної служби лікарських засобів та виробів медичного призначення Костянтина Косяченка.

Триггерная методика в аптеке

Триггерной методикой большинство первостольников пользуется даже не выделяя ее в отдельную категорию. Но у маркетологов она удостаивается особого внимания, хотя по сути является лишь частью профессионального подхода к посетителям аптеки, естественным ответом на их потребности.

К вопросу о лечении острого синусита

Острый синусит — одно из самых распространенных заболеваний ЛОР-органов детей и взрослых. Для его лечения врачи чаще всего назначают антибиотики и местные противовоспалительные средства, в том числе интраназальные формы кортикостероидов.

Аналіз результатів всеукраїнського анкетування фахівців фармації. За матеріалами Всеукраїнської конференції «АПТЕКА–2007»

Після недовготривалого передноворічного «антракту» «Щотижневик АПТЕКА» продовжує висвітлювати доповіді, які пролунали з трибун всеукраїнської фармацевтичній конференції «АПТЕКА–2007».