13.03.2012 р. в парламенті зареєстровано законопроект № 10184 відносно суб’єктів, уповноважених надавати висновки у формі рекомендаційних роз’яснень про відповідність дій суб’єктів господарювання положенням законодавства про захист економічної конкуренції, які передбачені Законом України від 11.01.2001 р. № 2210-III «Про захист від економічної конкуренції» з метою запобігання можливим порушенням національного законодавства.
Це видається актуальним для суб’єктів фармацевтичного ринку з огляду на перевірки з боку Антимонопольного комітету (далі — АМКУ), які відбувалися останнім часом. Такі погодження допоможуть убезпечити підприємства від можливого розслідування АМКУ та мінімізувати ризик притягнення до відповідальності у сфері недобросовісної конкуренції в майбутньому.
Згідно з проектом, надавати вищезазначені висновки (крім АМКУ як вищого колегіального органу та адміністративної колегії АМКУ) зможуть також адміністративні колегії територіальних відділень і державні уповноважені АМКУ.
Проте на даний час суб’єкти господарювання, що знаходяться в регіонах України, не мають можливості звернутися за таким висновком за місцем знаходження і повинні витрачати додаткові ресурси на подачу до АМКУ документів, необхідних для отримання висновку. У ході дослідження в АМКУ виникає ряд питань, пов’язаних з наданням висновків, виникає необхідність в отриманні від суб’єктів господарювання додаткових роз’яснень чи документів, що значно ускладнюється у разі знаходження суб’єкта господарювання в іншому регіоні.
Норма, яка дозволяла суб’єктам господарювання отримувати відповідні висновки в територіальних органах АМКУ, діяла в законодавстві про захист економічної конкуренції з 11.01.2001 р. по 05.07.2011 р. — тобто до прийняття Закону України № 3567-VI «Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення правового регулювання у сфері захисту економічної конкуренції».
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим