МІТЕК попереджає — бігати шкідливо!

Вируюча енергія, нестримний рух уперед та невгамовна креативність — ось із чим у нас асоціюється компанія МІТЕК. Це настільки незвичайна, сильна своїм неповторним духом команда, що ми просто не можемо не поділитися враженнями від знайомства з цими непересічними людьми — командою МІТЕК — та спробувати перенести частинку отриманих вибухових емоцій на сторінки «Щотижневика АПТЕКА», щоб надихнути український фармринок рухатися вперед, обираючи нестандартні рішення та нові шляхи. Цього року МІТЕК святкує 25-річчя із дня заснування. У людському житті 25 років — це визначальний період, коли обирають шлях, який будуть торувати наступні десятиліття, одночасно це й час амбітних викликів, найбільших досягнень та вражень, що запам’ятаються на довгі роки. Чи то так співпало, чи справді є щось магічне у цій цифрі, але і для компанії, і для команди МІТЕК цей період теж виявився знаковим — часом для переосмислення себе, пошуку нової ідентичності, нових досягнень та амбітних планів на майбутнє. Тож ласкаво просимо доєднатися до нас у захопливій подорожі стежками компанії МІТЕК.

Хочу! Можу! Довіряю! Досягаю!

Що, як не традиції, найкраще характеризує атмосферу і робочу обстановку в компанії? У МІТЕКУ жартують, що їхній пул фахівців — це професійна спортивна команда, де кожен націлений на результат, постійно вдосконалює навички, амбітно ставить нові цілі та досягає їх. Це стосується як робочих питань, так і особистих. Як справжня команда МІТЕК має свої сталі традиції: більше 2 років співробітники компанії МІТЕК надихаються бігом. Для тренувань навіть виділені певні години у робочий час. А по суботах співробітники компанії пробігають 12–25 км, після чого збираються разом за чашкою ароматної кави або чаю й обговорюють останні новини, діляться ідеями та думками, які після пробіжки переповнюють, тому що всі заряджені «вітамінами» радості, відчувають творчий підйом та натхнення. На сьогодні загальний кілометраж пробігу в компанії становить вже 10 тис. км. «Бігова епідемія» охопила не тільки головний офіс, а й регіони. Жодне відрядження наших співробітників не проходить без ранкової пробіжки з місцевою командою — це заряджає енергією, гуртує перед новими викликами та налаштовує на плідну роботу в режимі єдиних вібрацій.

За плечима команди МІТЕК участь у багатьох марафонах, навіть під час карантину в 2020 р. команда організувала власні забіги з усіма атрибутами справжнього марафону. Напевно, саме такі традиції найкраще характеризують спортивний змагальний дух, який просочив компанію наскрізь.

Сила компанії МІТЕК — у її команді. Це не просто люди, які добре роблять свою роботу. Це фахівці та однодумці, які власноручно створили середовище, де кожна, навіть найбільш карколомна ідея має право на життя. Це спільнота, разом з якою хочеться творити та створювати. Компанії МІТЕК вдалося об’єднати не лише професіоналів своєї справи, а й справж­ніх однодумців — це створює атмосферу повного прийняття, коли навіть найбільш карколомна ідея має право на життя. Тому до втілення будь-якого завдання колектив компанії підходить надзвичайно творчо та завжди намагається привнести щось нове, вкладаючи у проєкти всю душу.

Творча енергія та прагнення бути кращим відображені і в девізі компанії МІТЕК: «ХОЧУ! МОЖУ! ДОВІРЯЮ! ДОСЯГАЮ!». Цей девіз — як своєрідний ДНК-код команди, де «Хочу!» — це прагнення досягати поставленої мети, «Можу!» — знання, навички і бажання вчитися новому. Ще однією з ключових цінностей компанії є відкритість. МІТЕК прагне завжди бути в тісному контакті зі своїми співробітниками, партнерами та клієнтами, щоб давати й отримувати ефективний зворотний зв’язок. Важливо, що справжня відкритість у взаєминах неможлива без довіри — і це третій з чотирьох китів, на яких стоїть філософія компанії. У свою чергу, керівництво компанії робить усе для того, щоб створити оптимальний простір для ефективного обміну ідеями та думками.

Спортивний дух і амбітність є саме тими драйверами, які спонукають ставити і досягати поставлених цілей. Так, у планах компанії на 2021 р. — збільшити обсяги продажу продукції, що маркетується, в 2 (два!) рази і повторити таким чином успіх 2016 р., коли обсяги продажу компанії збільшилися більш ніж удвічі*.

25-річний марафон компанії МІТЕК

Компанію МІТЕК було засновано у далекому 1995 р. На початку своєї діяльності вона спеціалізувалася на ввезенні фармацевтичної продукції в Україну. До кінця двохтисячних компанією було створено відділ маркетингу і сформовано штат зовнішньої служби. Успіхи компанії були відзначені українським фармацевтичним товариством, підтвердженням чого стало нагородження престижною премією «ПАНАЦЕЯ». У 2010 р. продуктовий портфель компанії МІТЕК налічував уже 95 найменувань.

А вже з 2016 р. МІТЕК бере курс на розвиток власних торгових марок. Ставити амбіційні цілі та досягати їх — це в характері компанії МІТЕК. І ось уже з 2019 р. МІТЕК — розробник та виробник власних впізна­ваних брендів.

Сьогодні МІТЕК створює нові бренди, аналізуючи потреби фармацевтичного ринку та розробляючи стратегію просування продуктів, самостійно проводить реєстрацію, забезпечує логістику, промоцію та дистрибуцію продуктів по всій території України. Варто зазначити, що весь комплекс маркетингових заходів щодо просування продукції: розрахунок промоційного циклу, складання медіаплану, розробка промоматеріалів, написання статей, доповідей, робота з ключовими лідерами думок — здійснюється спеціалістами компанії. Зовнішня служба МІТЕК — це згуртована команда спеціалістів високого класу, що забезпечує покриття цільових аудиторій в усіх регіонах України.

У своїй роботі компанія завжди покладається на партнерів, з багатьма з яких співпрацює вже тривалий час. Поряд із цим МІТЕК завжди відкрита для нових можливостей і рада прийняти у свою дружну родину нових партнерів з усіх куточків світу, адже місія компанії — «Знайти краще та зробити доступним».

МІТЕК: пліч-о-пліч із партнерами

МІТЕК не стоїть осторонь громадської діяльності, пов’язаної з вирішенням проблем модернізації галузі охорони здоров’я, інформаційної та професійної підтримки спеціалістів у цій сфері. Тому МІТЕК є надійним партнером ГО «Український медичний клуб».

Співробітники компанії беруть активну участь у засіданнях клубу, де обговорюють актуальні питання медичної сфери, обмінюються досвідом та отримують нову цікаву інформацію щодо передових методів та технологій фармацевтичної галузі. Неодноразово компанію МІТЕК «Український медичний клуб» відзначав дипломами.

У питанні виробництва власних брендів МІТЕК також йде в ногу із законодавцями новітніх глобальних фармацевтичних трендів, а саме активно послуговується можливостями контрактного виробництва фармацевтичної продукції. Так, МІТЕК уклала угоди з європейськими та українськими заводами-виробниками. Зокрема, компанія співпрацює з італійським підприємством «BioDue S.p.A.», яке спеціалізується на дослідженнях, розробці та виробництві косметичних засобів, медичних виробів та дієтичних добавок, а також компа­нією «Cydonia d.o.o.», що базується у Боснії та Герцеговині та виготовляє широкий асортимент фармацевтичних продуктів з натуральних компонентів. Грецька компанія «Pharmacosmetic-Diafarm G. Soultogiannis & Co EE» виробляє продукти на основі морської води, представлені торговою маркою АТОМЕР.

Крім того, МІТЕК співпрацює з низкою українських фармацевтичних виробників: ТОВ «Дітем-фармгруп», АТ «Лекхім», ТОВ «Нутрімед», ВАТ «Монфарм» та ТОВ «ДКП «Фармацевтична фабрика».

Швидкий старт — запорука вдалого фінішу

У 2019 р. МІТЕК вивела на фармацевтичний ринок України 3 успішних лончі — ГІАЛЬ-МЕНО, ГІАЛЬ-ЕРОЗ, КОЛЬПОФЛОР та, незважаючи на всі складнощі 2020 р., втілила в життя свій план з виведення на ринок нового продукту ТРІОРІЗОЛ-ФІТО.

У планах на 2021 р. два лончі продуктів з напряму гінекологія, які, впевнені в компанії, стануть новими точками зростання і зроблять свій вагомий внесок у збільшення обсягів продажу цього року. Обираючи нові бренди для виведення на український фармацевтичний ринок, спеціалісти компанії надають перевагу продуктам, що не мають аналогів або перевершують за своїми характеристиками подібні за спрямованістю конкурентні позиції на фармацевтичному ринку.

Сподіваємося, нам вдалося — хоч ненадовго, хоч трішки — заглибити вас у неповторну атмосферу компанії МІТЕК за допомогою цього короткого нарису та просочити вітчизняний фармринок її амбіційним спортивним духом. До речі: бігати класно! Але  будьте обережні — біг викликає звикання, а біг у такій чудовій компанії — ще й «синдром відміни»! Тому ми не прощаємося з компанією МІТЕК.

Далі буде

P.S. Можливо, подібні ініціативи, пов’язані зі здоровим способом життя, що їх просуває команда МІТЕК, існують і в інших компаніях. Таких однодумців МІТЕК запрошує на зустріч щосуботи на Трухановому острові.

Пресслужба «Щотижневика АПТЕКА»
*За даними аналітичної системи дослідження ринку «Фармстандарт»/«PharmXplorer» компанії «Proxima Research», у розрізі маркетуючих організацій.
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті