На рекламу очікують найбільші зміни за останні 20 років. 30.05.2023 р. Верховна Рада прийняла закон про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (законопроєкт № 9206). Закон імплементує норми європейського законодавства у національне законодавство України та включає безліч нових норм, необхідних для правового регулювання сучасних форм реклами.
На вебінарі ми розглянемо, які найбільш революційні зміни відбуватимуться у сфері реклами, і як фармацевтичним компаніям адаптуватися до них.
Аудиторія: керівники фармацевтичних компаній, директори з маркетингу, юристи, представники професійних та бізнес-асоціацій.
Спікери:
Андрій ГОРБАТЕНКО, партнер
Лідія САНЖАРОВСЬКА, радниця
ПИТАННЯ ДО ОБГОВОРЕННЯ
- Зміна поняття «реклама»: що більше не вважатиметься рекламою? Нове розуміння прихованої реклами
- Спонсорство та продакт-плейсмент: розмежування та нові вимоги
- Реклама на платформах спільного доступу до відео (наприклад YouTube) чи платформах спільного доступу до інформації (наприклад Facebook, LinkedIn)
- Реклама з використанням електронних комунікацій (через електронну пошту, сервіси обміну повідомленнями, чат-боти тощо)
- Регулювання реклами лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації: що нового?
- Інші новації та нові можливості для фармацевтичних компаній
11:00–13:00 ОБГОВОРЕННЯ
13:00–13:30 ЗАПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ
РЕЄСТРАЦІЯ
Вартість участі: 4500 грн
Клієнтам Legal Alliance надається знижка 20%. Представникам партнерських асоціацій надається знижка 10%.
Робоча мова: українська.
Попередня реєстрація учасників та акредитація ЗМІ обов’язкова.
З питань реєстрації звертатися:
[email protected], тел.: +380 (67) 445-77-84, Наталія, +380 (67) 710-97-07, Тетяна.
До зустрічі онлайн!
Організаційний партнер: інформаційне агентство «Правотудей».
Івент-партнер: маркетингова агенція GB17 — Garden of Brands
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим