Міжнародні етичні принципи фармацевтів
Фармацевтичний бізнес є одним із найдинамічніших в Україні. На жаль, для нього характерні «хвороби росту», однією з яких є проблема етичного просування лікарських засобів. За такого стрімкого зростання бізнесу законодавство країни не завжди встигає за реаліями ринку.
У такому разі компанії, які визначають «обличчя» ринку та піклуються про своє добре ім’я, самі створюють для себе кодекс поведінки на ринку. Тим більше на такому специфічному, як ринок лікарських засобів.
Зважаючи на важливість проблеми, редакція «Щотижневика АПТЕКА» пропонує до уваги читачів «Етичний кодекс фармацевтів», прийнятий Радою Міжнародної фармацевтичної федерації (FIP) 5 вересня 1997 року. Сподіваємося, що це стане відправним пунктом для широкого обговорення проблеми етичної промоції лікарських засобів на фармацевтичному ринку. Цією публікацією «Щотижневик АПТЕКА» започатковує нову постійну рубрику — Етика фармацевтичного бізнесу.