Закон України від 14 лютого 1997 р. № 70/97-ВР

25 Жовтня 2010 12:27 Поділитися

ЗАКОН УКРАЇНИ
від 14 лютого 1997 р. № 70/97-ВР
Про внесення змін і доповнень до деяких законодавчих актів України у зв’язку з прийняттям
Закону України
«Про рекламу»

У зв’язку з прийняттям Закону України «Про рекламу» Верховна Рада України постановляє:

I. Внести зміни і доповнення до таких законодавчих актів України:

1. Частину другу статті 32 Основ законодавства України про охорону здоров’я викласти у такій редакції:

  • «В Україні проводиться державна політика обмеження куріння та вживання алкогольних напоїв. Реклама тютюнових виробів, алкогольних напоїв та інших товарів, шкідливих для здоров’я людини, здійснюється відповідно до Закону України«Про рекламу».

2. Статтю 6 Закону України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні»доповнити частиною четвертою такого змісту:

  • «Діяльність друкованих засобів масової інформації у сфері виробництва та розповсюдження реклами здійснюється відповідно до Закону України «Про рекламу».

3. У Законі України «Про телебачення і радіомовлення»:

1) статтю 1 після абзацу одинадцятого доповнити новим абзацом такого змісту:

  • «розклад мовлення телерадіоорганізацій – відкрита інформація телерадіоорганізацій про послідовність виходу в ефір та хронометраж телерадіопередач упродовж певного визначеного відрізку часу»;
  • у зв’язку з цим абзаци дванадцятий – двадцять третій вважати відповідно абзацами тринадцятим – двадцять четвертим;

2) частину тринадцяту статті 5 доповнити абзацом такого змісту:

  • «контроль за дотриманням законодавства України про рекламу телерадіоорганізаціями всіх форм власності»

3) у статті 30:

частину третю викласти в такій редакції:

  • «Трансляції концертно-видовищних і спортивних програм тривалістю більше 45 хвилин можуть бути перервані для реклами лише один раз за повний 45-хвилинний проміжок часу. Не можуть перериватись кіно- та телефільми. Реклама може бути розміщена перед їх початком або після їх закінчення. Телепередачі тривалістю понад 10 хвилин не можуть суміщатися з рекламною інформацією без погодження з власником авторського права. Забороняється реклама у передачах, розрахованих на дитячу (до 14 років) аудиторію»;

частину сьому викласти в такій редакції:

  • «Граничні розміри розцінок за рекламу, що розповсюджується по загальнонаціональних та суспільних каналах мовлення, встановлюються Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення за погодженням з Міністерством фінансів України»;

4) у статті 31:

частину першу викласти в такій редакції:

  • «Забороняється переривати з метою розміщення реклами трансляції сесій Верховної Ради України, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, офіційних державних заходів і церемоній, виступів Президента України, Голови Верховної Ради України, Прем’єр-міністра України, Голови Конституційного Суду України, народних депутатів України, членів Уряду України»;

частину третю викласти в такій редакції:

  • «Забороняється реклама тютюнових виробів та алкогольних напоїв. Реклама лікувальних сеансів, інших аналогічних заходів з використанням гіпнозу та інших методів психічного або біоенергетичного впливу може здійснюватися з дозволу Міністерства охорони здоров’я України. Реклама лікарських засобів, виробів медичного призначення, методів профілактики, діагностики та лікування здійснюється відповідно до Закону України “Про рекламу»

5) у частині першій статті 37:

  • у пункті «д» слова «цим Законом»  замінити словами «чинним законодавством»;

доповнити частину пунктом «и» такого змісту:

  • «и) забезпечувати для осіб та організацій, які мають у цьому виробничу потребу, вільний доступ до розкладу мовлення телерадіоорганізацій і безкоштовне його використання»;

6) статтю 40 після абзацу третього доповнити новим абзацом такого змісту:

  • «своєчасно отримувати розклад мовлення телерадіоорганізацій»;
  • у зв’язку з цим абзац четвертий вважати абзацом п’ятим;

7) абзац третій частини першої статті 44 виключити;

8) в абзаці сімнадцятому частини першої статті 46 слова«цим Законом» замінити словами «чинним законодавством».

4. У статті 26 Закону України «Про лікарські засоби»:

частину третю викласти в такій редакції:

  • «Реклама лікарських засобів здійснюється відповідно до Закону України «про рекламу»
  • частини четверту, п’яту, шосту виключити.

II. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.

 

Президент України Л. Кучма
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті