Наказ МОЗ від 20.12.2011 р. № 944

27 Грудня 2011 5:14 Поділитися

Втратив чинність на підставі наказу МОЗ України від 31.08.2012 р. № 674

МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ

НАКАЗ

від 20.12.2011 р. № 944

Про тимчасову заборону застосування шляхом призупинення дії реєстраційного посвідчення лікарського засобу «Ритопін»

Відповідно до пункту 8 Порядку державної реєстрації (перереєстрації) лікарських засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2005 № 376, підпункту 4.2. Порядку заборони (зупинення), вилучення з обігу лікарських засобів та поновлення їх обігу на території України, затвердженого наказом МОЗ України від 12.12.2001 № 497,

НАКАЗУЮ:

1. Тимчасово заборонити застосування на території України лікарського засобу “Ритопін”, таблетки, вкриті оболонкою № 30 виробництва Гетеро Драгс Лімітед, Індія шляхом призупинення дії реєстраційного посвідчення № UA/9492/01/01, без повернення збору за державну реєстрацію.

2. Начальнику Управління розвитку фармацевтичного сектору галузі охорони здоров’я МОЗ України Стеціву В.В. довести до відома суб’єктів ринку лікарських засобів інформацію про тимчасову заборону застосування на території України лікарського засобу, зазначеного в п. 1 цього наказу.

3. Державній службі України з лікарських засобів забезпечити тимчасове вилучення з обігу лікарського засобу, забороненого пунктом 1 цього наказу до застосування на території України, у встановленому порядку.

4. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника Міністра Моісеєнко Р. О.

5. Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування

Міністр О.В. Аніщенко

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті