Департаментом регуляторної політики Держкомпідприємництва стосовно проекту постанови КМУ «Про покращення доступності населення до лікарських засобів і виробів медичного призначення та створення мережі аптечних закладів державної форми власності через систему закладів охорони здоров’я та мережу українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» надано Лист від 23.12.2009 р. №301/398.
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ
від 23.12.2009 р. № 301/398
Стосовно суті питання повідомляємо наступне:
1. Щодо проекту постанови КМУ.
У проекті постанови КМУ не в повній мірі враховано пропозиції, які висловлювалися на нараді 15.12.2009 р. представниками Держкомпідприємництва.
Зокрема, не враховано пропозицію стосовно неприйнятності внесення змін (що передбачено п.2 проекту) до Ліцензійних умов, провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової, роздрібної торгівлі лікарськими засобами, затверджених наказом Держкомпідприємництва і Держлікінспекцією від 03.03.2009 р. № 44/27, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02.04.2009 р. за № 298/16314, у зв’язку з неприпустимості створенням різних умов провадження одного й того ж виду діяльності для суб’єктів господарювання.
Зважаючи на те, що вказаний проект постанови є регуляторним актом, він повинен подаватися Мінтрансзв’язком разом з матеріалами аналізу регуляторного впливу після його оприлюднення відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
На цій підставі, термін вирішення питання з внесення змін до Ліцензійних умов «до 25.12.2009 р.» є неприйнятним.
Одночасно, повідомлялося, що в разі надходження до Держкомпідприємництва змін до вищевказаних Ліцензійних умов, Держкомпідприємництво розгляне його в порядку; визначеного ст. 21 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Також не враховано категоричне зауваження щодо виключення з проекту постанови п. 6, яким передбачається здійснення закупівлі товарів, послуг та робіт Укрпоштою у одного виконавця, без погодження з Міністерством економіки, що є порушенням рівності прав суб’єктів господарювання перед законом.
При цьому, зверталося увагу, що п. 6 Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою КМУ від 17.11.2008 р. № 921, має редакцію «6. Дія цього Положення не поширюється на закупівлі товарів, робіт і послуг, які у зв’язку з їх спеціальним призначенням становлять державну таємницю, та закупівлі товарів і послуг, які здійснюються підприємствами оборонно-промислового комплексу, перелік яких визначено Кабінетом Міністрів України», тобто п.6 не може стосуватися лікарських засобів.
Виходячи з викладеного, з завданнями, визначеними в п. 2 та 6 проекту постанови КМУ — не погоджуємося.
2. Щодо змін, що вносяться до:
2.1. Постанови KM України від 04.07.2001 р. № 756.
Стосовно п. 44: вказаний пункт містить посилання на невизначені «форми, встановлені згідно чинного законодавства, підтверджені посадовою особою Держлікінспекції та/або посадовою особою територіального органу Держлікінспекції», який мас ознаки корупціогенних чинників, визначених Методологією проведення антикорупційної експертизи проектів нормативно-правових актів, затверджених постановою КМУ від 08.12.2009 р. № 1346 (надмірна свобода підзаконного нормотворення, використання прав фізичних чи юридичних осіб залежно від інтересів посадової чи службової особи державного органу).
На цій підставі — погодження не доцільне.
2.2. Правил торгівлі лікарськими засобами в аптечних закладах, затверджених постановою Кабінету Міністрів від 17.11.2004 р. № 1570.
Зауважень не має.
Директор | О. Мірошніченко |
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим