Дата проведення: 5 березня 2015 р.
Місце проведення: Конференц-центр «Будинок Пашкова», вул. Мельникова, 83-Д, 7-й поверх
Головні теми семінару:
«Мінне поле» промотування в аптеках – як не підірватися
- хіт-парад обмежень промоції в аптеках;
- Які послуги можна зазначати в договорах та чого потрібно уникати?
- Як платити за об’єм без зайвих проблем?
Особливості аптечних мереж як контрагентів – як правильно структурувати роботу з ними
- огляд договорів, що укладаються з аптеками для реалізації планів промоції;
- акція, конкурс, вікторина – особливості;
- документарне оформлення проведення акції;
- податкові аспекти, що виникають при проведення акцій;
- агент – допомога для вирішення більшості проблем.
«ПДВ чи неПДВ» – нові ідеї податкової щодо обкладання ПДВ реклами та маркетингу лікарських засобів
- ПДВ наслідки реклами та маркетингу лікарських засобів. Як правильно перевиставляти витрати материнській компанії?
- Відсутність ПДВ для промоції рецептурних лікарських засобів для сервісних компаній. Байки чи реалії?
- Податкова практика обкладання ПДВ реклами та маркетингу лікарських засобів. До чого готуватися і як боротися?
Бонус:
- Головні аспекти мобілізації та невідомі нюанси.
Ведущие семинара:
Николай Орлов – партнер юридической фирмы «ОМП»
Игорь Огороднийчук – партнер юридической фирмы «ОМП»
Організаційний внесок за одного учасника −1150 грн. (без урахування ПДВ).
колективна знижка (за участі більше 1 представника): для всіх учасників, крім першого, − знижка 5%
Контакти організатора: просп. Бажана, 10А, 7-й поверх, Київ, Україна, 02140.
Тел./факс: +38 (044) 585-97-10 (внутр. − 312), е-mail: [email protected]
Організатори:
Інформаційний партнер:
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим