З 8 жовтня 2018 р. офіційно розпочинає свою роботу контакт-центр Національної служби здоров’я України (далі — НСЗУ). Короткий номер — 1677. Це перший в Україні подібний контакт-центр, що обслуговуватиме пацієнтів, лікарів та керівників закладів охорони здоров’я. Про це повідомляє прес-служба МОЗ України.
«Права пацієнтів та лікарів, актуальна інформація щодо змін в системі охорони здоров’я, правила роботи сімейних лікарів та амбулаторій, гарантований державою пакет медичних послуг, особливості співпраці медичних закладів з Національною службою здоров’я — на всі ці запитання можна буде отримати відповіді, подзвонивши на номер 1677», — повідомляють у Міністерстві.
Відповіді на найбільш поширені питання будуть доступні цілодобово в автоматичному режимі. Подзвонивши в робочий час, можна буде поставити питання оператору. Усі запити, вирішення яких потребує додаткового часу, будуть реєструватися і скеровуватися у відповідні підрозділи НСЗУ для опрацювання. Після розв’язання питання оператори передзвонюватимуть і надаватимуть повну інформацію про вирішення запиту. Дзвінки зі стаціонарних телефонів та мобільних операторів будуть безкоштовними.
«623 заклади первинної медичної допомоги країни вже уклали договори з НСЗУ і перейшли на нову систему фінансування. Лікарі отримали кращі умови праці і підвищені зарплати. У цих закладах обрали свого лікаря понад 12 млн українців. Вони мають право на гарантований безоплатний перелік медичних послуг. Отже, за півроку діяльності НСЗУ виконана величезна робота. І в цій роботі нам надзвичайно важливо отримувати зворотній зв’язок і від пацієнтів, і від лікарів. Саме для цього створений наш контакт-центр. Жоден дзвінок і звернення не залишаться без уваги, адже ми працюємо над тим, щоб зміни в медицині відбувалися перш за все на користь лікаря та пацієнта», — коментує голова НСЗУ Олег Петренко.
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим