Що відрізняє одні комунікаційні кампанії від інших? А якщо ця галузь одна з найконкурентніших? Що стає стимулом до ефективності та надрезультатів?

10 Жовтня 2018 11:16 Поділитися

6 листопада на Healthcare Creative Forum 2018 пориньте у сміливий креатив сучасних комунікацій healthcare — здобудьте знання для побудови майбутніх ефективних рекламних кампаній та отримуйте круті результати маркетингової діяльності.

5-річчя форуму відзначиться під гаслом «Сміливість помітна». Бо успіхи компаній, представники яких приходили на форум раніше, стають помітними, а крутої української healthcare-реклами стає більше!

Healthcare Creative Forum був створений, щоб показати, як ефективно використовувати творчі підходи в рекламних кампаніях у фармацевтиці ще 5 років тому. Але маркетингова діяльність — одна з дисциплін, які розвиваються найбільш стрімко, кожного дня з’являються зміни у вже зрозумілих інструментах. Старі підходи не працюють, і тільки досвіду вже недостатньо.

Для форуму сформовано програму і залучено експертів, які є професіоналами ринку з Фарми, лікарів, представників креативу та спеціалістів з правової допомоги.

У програмі форуму:

  • останні тренди галузі;
  • нові інструменти для healthcare-ринку;
  • палкі дискусії в обговоренні кейсів фестивалю Lions Health 2018;
  • круті українські healthcare-кейси.

Повна програма заходу

Healthcare Creative Forum 2018 відбудеться 6 листопада у просторі mOre за адресою: вул. Велика Васильківська, 100.

Деталі на сайті і в Facebook.

Встигніть стати частиною кращої події в healthcare-комунікаціях в Україні та зробіть найкращу інвестицію, що підвищить ефективність вашого бренду!

Купуйте квитки на сайті форуму.

Організатор — агентство-фахівець № 1 у healthcare-маркетингу Medinform Ukraine.

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті