ДФС спрощує процедуру реєстрації платника податків

З 1 березня 2019 р. Державна фіскальна служба України (ДФС) запроваджує в тестовому режимі новий електронний сервіс. У рамках цього сервісу фізична особа, не звертаючись до органів ДФС, через меню «Введення звітності» приватної частини електронного кабінету може створити та направити до ДФС:

  • облікову картку фізичної особи — платника податків (F1314601), яка є заявою для реєстрації в Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків (далі — Реєстр);
  • заяву про внесення змін до Реєстру (F1314701);
  • копії документів, необхідні для реєстрації/ внесення змін до Реєстру (F1360102);
  • обрати контролюючий орган, до якого особа може звернутися для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Реєстрі.

Підтвердженням подання заяви до ДФС є отримання першої квитанції в електронному вигляді, у якій зафіксовані дата та час подання заяви.

З результатом розгляду заяви можна ознайомитися у вкладці «Вхідні/вихідні документи»:

  • повідомлення про результати обробки Облікової картки фізичної особи — платника податків — форма № 1ДР (F1414601);
  • повідомлення про результати обробки Заяви про внесення змін до Реєстру — форма № 5ДР (F1414701).

До запиту обов’язково додаються Повідомлення про склад та мету збору персональних даних у Реєстрі, права та обов’язки фізичної особи — платника податків (F1314501) та скановані копії необхідних документів.

Подання Облікової картки/заяви для внесення змін на дітей — малолітніх осіб (до 14 років) в електронному вигляді можливе на підставі свідоцтва про народження дитини для малолітніх осіб (до 14 років) та документа, що посвідчує особу одного із батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника).

За матеріалами www.sfs.gov.ua

Комментарии

Нет комментариев к этому материалу. Прокомментируйте первым

Добавить свой

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

Другие статьи раздела


Последние новости и статьи