Специфічна ознака форуму, що відрізняє його від інших, — формат. Адже це єдиний на ринку захід для української healthcare-сфери, який об’єднує освітню і практичну частини в аспекті креативних рішень для фармацевтичних брендів. Так, на Healthcare Creative Forum 2019 досвідом обмінювалися понад 120 представників з 50 різних компаній, серед яких — маркетинг-директори, продакт-менеджери, фахівці з комунікацій, топ-менеджери фармацевтичних компаній, іншими словами, всі ті, хто прагне використовувати проривні комунікаційні ідеї для розвитку бізнесу у сфері healthcare.
Організатором заходу є MedInform Ukraine by TWIGA Ukraine, агентство-фахівець № 1 в Україні з комплексного маркетингу в галузі охорони здоров’я.
Цьогорічний шостий форум пройшов під гаслом «Креатив перевірено». MedInform Ukraine by TWIGA Ukraine, агентство-організатор, вкладало в ці слова особливий смисл. «Ми хотіли підкреслити, що перш ніж показати креатив клієнту, ми тестуємо його на собі й в результаті видаємо тільки якісний і перевірений креатив», — коментує Олена Самойленко, Managing Director Medinform Ukraine by TWIGA Ukraine. Саме тому під час заходу спікери розглядали не тільки загальні тренди, але й конкретні інсайти, інструменти і канали, які будуть працювати на українському ринку з локальним споживачем.
Окрім О. Самойленко відкривали форум також організатори Світлана Степаненко, CEO TWIGA Ukraine, та Ірина Кузнєцова, генеральний директор агентства DIALLA. Усього програма форуму складалася з 4 секцій: «Trends», «Work», «Battle» і «UA experience».
Тренди не стоять на місці
Після урочистого відкриття в рамках секції Trends футуролог, засновник і CEO Advanter Group, член ради директорів SingularityU Kyiv Андрій Длігач виступив з доповіддю на тему «Майбутнє охорони здоров’я і маркетингових комунікацій: погляд футуролога і практика» і розповів, куди рухатиметься healthcare в найближчому майбутньому і чому так важливо йти «у ногу з трендами».
Олена Самойленко детально розкрила тему «Як Healthcare брендам працювати в Digital з молодою аудиторією» і чому саме ця аудиторія є найбільш затребуваною.
Як зазначила О. Самойленко, фармринок змінився і змінюватиметься протягом багатьох років. Фармацевтичні компанії більше не зможуть продавати «просто таблетки», їм необхідно стати партнерами з постачальниками медичних послуг, пацієнтами, лікарями і співробітниками аптек. Аби залишатися актуальними, фармацевтичні компанії повинні задовольняти потреби своєї цільової аудиторії та підтримувати її протягом усього шляху.
При цьому є лише невелика кількість проектів і програм, які дійсно ставлять цільову аудиторію (термін, який так часто можна почути від фахівців з маркетингу) у центр власної стратегії і тримають на ній фокус. Компаніям необхідно розуміти, як вони використовують цифрові канали на кожному етапі свого шляху: під час збору інформації, вирішення проблем, ухвалення рішень, а також ділитися своїм досвідом.
Керуючий директор Media First Ukraine Дмитро Мошаров і Strategic Planning Head Media First Ukraine Анна Остапенко розповіли про новий підхід до оцінки ефективності рекламних кампаній для фармбрендів.
Креативний і керуючий директор lovivideo Андрій Провотар розповів про тренди у відеокомунікації, а керівник дизайн-студії TWIGA Idea, Олександр Тищенко — про тренди в дизайні.
Практика, практика і ще раз практика
На секції Work учасники спробували себе в ролі справжніх креаторів. Після майстер-класу креативного директора TWIGA Idea Юрія Горбачевського, учасники освоїли додаткові навички зі складання креативних брифів і застосували на практиці нестандартні інструменти та креативні рішення для просування своїх брендів.
Креатив vs Фарма
Третя секція — секція Battle — аналіз кейсів — переможців фестивалю Lions Health 2019, перегляд і аналіз міжнародних кейсів, дискусія між представниками креативних професій, фармкомпаній і експертів юридичної сфери на тему потенціалу створення подібних яскравих кампаній в Україні.
Захищали креатив: Слава Знамін — креативний директор Factum Group Ukraine, Сергій Кузьменко — стратегічний директор TWIGA Ukraine, та Андрій Горбатенко — адвокат ЮК «Правовий Альянс».
З боку фармкомпаній виступили Олена Бартовщук, керівник відділу з просування безрецептурних препаратів компанії «ТОВ Серв’є Україна», Наталія Дороженко, Senior Marketing Manager MASS and OTC, Johnson & Johnson, і Станіслав Бєсєдін — старший бренд-менеджер Bayer.
Модерував дискусію Сергій Орлик, бізнес-тренер, консультант фармацевтичного ринку.
Креативна ефективність в українському healthcare
Заключна секція форуму стала однією з найважливіших. Під час неї було презентовано та обговорено проривні healthcare-проекти в Україні.
Своїм кейсом поділилася Олена Кормилюк, бренд-менеджер компанії Bayer, під час виступу на тему «Pharma Digital Pioneer». Вона розповіла, як знайти нове джерело бізнесу і виростити продажі за допомогою digital. Дар’я Єзерська, менеджер з навчання персоналу Johnson & Johnson, у ході доповіді на тему «Digital в навчанні» на прикладі внутрішньої системи онлайн-навчання розповіла, чому важливою є гейміфікація та як за її допомогою заохочувати співробітників до навчання. Аліна Хара, бренд-менеджер напряму «Онкологія» ММ «Добробут», розповіла про історію челенджу #IяПройдуТест та про те, як за допомогою правильного інсайту та інструментів за перший тиждень кампанії вдалося охопити 1 млн українців.
Івент унікального формату
Healthcare Creative Forum 2019 у черговий раз довів, що неформатні підходи знаходять відгук у серцях споживачів, а значить, креатив може бути ефективним навіть у консервативній фармацевтичної галузі. Переглянути запис кейсів, а також додаткову інформацію можна на сайті www.hcf.com.ua.
Прес-служба «Щотижневика АПТЕКА»
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим